Felles skravle 2015

Hehe, kjipt å vente på ny sesong! :P Merker at enkelte serier på nettflix ligg litt etter i antall sesonger..
Ja det gjør de. Pretty little liars f.eks og dexter, sist jeg sjekka. Dexter er vi ferdige med da, så ikke det på netflix. Men jeg venter på Drop Dead Diva!

Nrk3. Det er et tv-program hvor vi ser mange ulike familier som ser på forskjellige TV-program. Det er litt moro.
Faktisk :P Så du ser på et TV program som handler om folk som ser på ulike tvprogram? :P

Jeg er sååå trøtt. Orker ikke reise meg for å legge meg. Vil sitte her med huleboermannen, men vil egentlig legge meg. Æææææ

Det er så gøy med det gamle ekteparet som har vært gift i 30 år. Snakker så pent og så sier hun sånne morsomme ting i dag som: "Karpe Diem er virkelig bra. Har du hørt om dem før Jan? Det er et norsk band som har skrevet veldig mange bra tekster."

Så det :p Jeg henger litt etter med appen!

Skrev det vel omtrent likt med deg, så var ikke så rart du ikke hadde sett det. :p Ville bare svare deg så du forstod at jeg ikke hadde hoppet over deg.

koselig kommentar fra JM :P

Så nå "sitter" du der å venter på at det skal gro?
Ja, og å sitte gjør jo dritvondt såklart. Puta hjelper litt. Har ikke kjent noe til sting osv da, halebeinet overskygger alt!

HAHAHA.. Han mannen i det gamle ekteparet. Favoritt-tv-serien hans er... Tro det eller ei... Svenske Hollywoodfruer. HAHAHAHA.. De har sittet og sett Stjernekamp sammen og spist rekesmørbrød, og så går kona for å lese bok på sengen etter å ha sagt: "Nei, du, det var overraskende. At hun røk ut nå. Ja, nei da tror jeg at jeg legger meg på sengen og leser litt i boken min." De er så søte. Så får mannen sett favoritt-serien som han har tatt opp.

Ja, og å sitte gjør jo dritvondt såklart. Puta hjelper litt. Har ikke kjent noe til sting osv da, halebeinet overskygger alt!
huff.. det høres ikke noe godt ut i det hele tatt! føler med deg!

Ja, de må det, så da måde av oss som har vørt gjennom dette her noen ganger forklare litt :)
Ja, så lenge de tar det til seg så er det jo greit, mer irriterende med folk som ikke tar det til seg...!

HAHAHA.. Han mannen i det gamle ekteparet. Favoritt-tv-serien hans er... Tro det eller ei... Svenske Hollywoodfruer. HAHAHAHA.. De har sittet og sett Stjernekamp sammen og spist rekesmørbrød, og så går kona for å lese bok på sengen etter å ha sagt: "Nei, du, det var overraskende. At hun røk ut nå. Ja, nei da tror jeg at jeg legger meg på sengen og leser litt i boken min." De er så søte.
synes egentlig det er litt creepy at HAN sitter der med isen sin og DEN serien.

Tidvis, men i formiddag var jeg i mitt sånne der "jamme, jammen, jeg er jo dpo og sola skinner, det er fredag, helg og sol og alt er bare bra"-humør :)

Ja, det hjelper jo at man faktisk er kommet like kort som dem, da er man i bedre humør. Det er verre med de som kommer med sånn dritt når man selv er kommet til jeg-gir-opp-antall-dpo (rundt 11-12 hos meg, og ja, rundt det samme hos deg, men av ulike årsaker da).

Det er så gøy med det gamle ekteparet som har vært gift i 30 år. Snakker så pent og så sier hun sånne morsomme ting i dag som: "Karpe Diem er virkelig bra. Har du hørt om dem før Jan? Det er et norsk band som har skrevet veldig mange bra tekster."
Ha ha så skjønn!

HAHAHA.. Han mannen i det gamle ekteparet. Favoritt-tv-serien hans er... Tro det eller ei... Svenske Hollywoodfruer. HAHAHAHA.. De har sittet og sett Stjernekamp sammen og spist rekesmørbrød, og så går kona for å lese bok på sengen etter å ha sagt: "Nei, du, det var overraskende. At hun røk ut nå. Ja, nei da tror jeg at jeg legger meg på sengen og leser litt i boken min." De er så søte. Så får mannen sett favoritt-serien som han har tatt opp.
Dei er verkeleg herlige sammen :D

Back
Topp