Felles skravle 2015

hahahahaha!!
unnskyld..

Har hørt mye rart. men denne var ny!

hva skjedde?!
Jeg hadde en gammel skade i halebeinet fra før etter å ha falt på skøyter for en del år siden. Siden babyen presser så på halebeinet på vei ut så dro hun opp den gamle skaden. Jordmor sa "har du brekt eller skadet halebeinet før så er det garantert brukket opp igjen nå!" Ooookei!

Ja, nå er vi ferdig med breaking bad! Så nå har vi en sesong The Mentalist på dvd klar :D Har så mange serier på liste på netflix! Irriterende at jeg vil se med mannen :P "Mine" serier har ikke kommet med fler sesonger enda..
Hehe, kjipt å vente på ny sesong! :P Merker at enkelte serier på nettflix ligg litt etter i antall sesonger..

Kva kanal går det på? Aldri hørt om...

Nrk3. Det er et tv-program hvor vi ser mange ulike familier som ser på forskjellige TV-program. Det er litt moro.

Altså, man ser hva familiene i sofaen sitter og snakker om når de ser på Luksusfellen, eller Idol Junior eller Paradise hotell osv. Masse rare familier. Det er litt rart. Og litt interessant. Og litt gøy å kjenne seg igjen i at flere andre reagerer litt likt på ting man ser på TV.

Ja, i tillegg til at en del er nybegynnere og derfor ikke egentlig har så mye peil på det biologiske sammenhengen
He he alle må starte et sted.

Jeg hadde en gammel skade i halebeinet fra før etter å ha falt på skøyter for en del år siden. Siden babyen presser så på halebeinet på vei ut så dro hun opp den gamle skaden. Jordmor sa "har du brekt eller skadet halebeinet før så er det garantert brukket opp igjen nå!" Ooookei!
koselig kommentar fra JM :P

Så nå "sitter" du der å venter på at det skal gro?

Det går på NKR3 nå. Aner ikke egentlig om dette er en serie eller bare denne episoden. Som sagt, jeg har aldri sett det før akkurat nå. :p

hehehe. Men skal hun ha den må hun ha den på gården til pappa.. vi har ikke plass til den her :P
He he kommer til å være råstas å besøke morfar da ^^

Me så forrige episode, syns det var festligt til tider når det var eit program på tven som me sjøl hadde sett :p

Ja, jeg synes det er festlig selv om jeg egentlig ikke har sett noe av de ser på i dag. Eller, jeg så på nyhetene da Petter Northug ble dømt.

Back
Topp