Kva kanal går det på? Aldri hørt om...Jeg ser på "sofa". Mannen som switchet på TV'en før han dro ut med noen kompiser. Det er et pussig program. Noen som har sett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kva kanal går det på? Aldri hørt om...Jeg ser på "sofa". Mannen som switchet på TV'en før han dro ut med noen kompiser. Det er et pussig program. Noen som har sett?
Ha ha man blir jo så håpefull og tror alle små tegn er tegn på spire![]()
hehehe. Men skal hun ha den må hun ha den på gården til pappa.. vi har ikke plass til den herTihi ^^Det syns jeg hun bør få!![]()
Jeg hadde en gammel skade i halebeinet fra før etter å ha falt på skøyter for en del år siden. Siden babyen presser så på halebeinet på vei ut så dro hun opp den gamle skaden. Jordmor sa "har du brekt eller skadet halebeinet før så er det garantert brukket opp igjen nå!" Ooookei!hahahahaha!!
unnskyld..
Har hørt mye rart. men denne var ny!
hva skjedde?!
Hehe, kjipt å vente på ny sesong!Ja, nå er vi ferdig med breaking bad! Så nå har vi en sesong The Mentalist på dvd klarHar så mange serier på liste på netflix! Irriterende at jeg vil se med mannen
"Mine" serier har ikke kommet med fler sesonger enda..
Kva kanal går det på? Aldri hørt om...
Uhm nei? Hva dreier det seg om?Jeg ser på "sofa". Mannen som switchet på TV'en før han dro ut med noen kompiser. Det er et pussig program. Noen som har sett?
He he alle må starte et sted.Ja, i tillegg til at en del er nybegynnere og derfor ikke egentlig har så mye peil på det biologiske sammenhengen
koselig kommentar fra JMJeg hadde en gammel skade i halebeinet fra før etter å ha falt på skøyter for en del år siden. Siden babyen presser så på halebeinet på vei ut så dro hun opp den gamle skaden. Jordmor sa "har du brekt eller skadet halebeinet før så er det garantert brukket opp igjen nå!" Ooookei!
Nei, jeg kjenner en av dem.. Ikke så greit alltid..Tja. Eller så har man ikke helt forstått det hele.
He he alle må starte et sted.
Me så forrige episode, syns det var festligt til tider når det var eit program på tven som me sjøl hadde settJeg ser på "sofa". Mannen som switchet på TV'en før han dro ut med noen kompiser. Det er et pussig program. Noen som har sett?
He he kommer til å være råstas å besøke morfar da ^^hehehe. Men skal hun ha den må hun ha den på gården til pappa.. vi har ikke plass til den her![]()
Tja. Eller så har man ikke helt forstått det hele.
Ja, de må det, så da måde av oss som har vørt gjennom dette her noen ganger forklare litt![]()
Me så forrige episode, syns det var festligt til tider når det var eit program på tven som me sjøl hadde sett![]()
De bor bare 2 km fra oss så skal med glede kjøre hu bortHe he kommer til å være råstas å besøke morfar da ^^