Ha ha man blir jo så håpefull og tror alle små tegn er tegn på spireSi det til folka i ikm-tråden min, som jeg forsøker å forklare at de ikke egentlig kan skylde på sin dpo-status og antatte baby når de er 2-3-4-5 dpo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha man blir jo så håpefull og tror alle små tegn er tegn på spireSi det til folka i ikm-tråden min, som jeg forsøker å forklare at de ikke egentlig kan skylde på sin dpo-status og antatte baby når de er 2-3-4-5 dpo...
Netflix er toppers!He he det følger vi ikke med på. Syns vi følger med på for mye alleredePluss netflixserier!
JahHun skal få jeep- tråbil også, men de er så sjeldene og vanskelige å få tak i.
Rett og slett genialt :-D Følge du med på mange seriar der?Netflix er toppers!![]()
Sant det. Jeg gledet meg veldig til det for en uke sidenMed sånn minibaby som du har, så er det ingenting som fungerer egentlig. Man bare gjør så godt man kan.
Når de blir litt eldre... når de er blitt 2-3 mnd og du ikke lenger lyser med et eller annet som lager lite lys for ikkeplage baby, men nok til å se nok til å få hektet baby på rett plass.... når de er så store at du bare snur deg på siden (og finner teknikken med å amme liggende helt uten å mptte bytte plass på deg eller baby for å amme fra høyre eller venstre pupp, og baby bare kobler seg på helt av seg selv og du ikke må tenke.... ja da er alt lettere.
Ha ha alt som gir innlegg er bra ^^Har vi ikke før blitt enige om det i denne tråden?
pirk er prik for pirk er gøy og prik er innlegg og da er prik bra
Man må være positiv!liker positiviteten din! Det får meg i bedre humør![]()
Nei det hår mest i filmer, for om eg og mannen først begynner å se på ein serie så blir me sittande fleire timer i strekk. Me berre MÅÅÅ se ein episode tilRett og slett genialt :-D Følge du med på mange seriar der?
Født barnbrist i halebeinet?? hva har du gjort?
synes det er flott jeg! trenger noen sånneMan må være positiv!![]()
Ikkje akkurat no, men har sett maange seriar tidligare.. og begynne vel snart på nyeNei det hår mest i filmer, for om eg og mannen først begynner å se på ein serie så blir me sittande fleire timer i strekk. Me berre MÅÅÅ se ein episode tilså er ein stund sia sist eg så ein serie der, hehe
Følge du med på nokon serier?
hahahahaha!!Født barn![]()
Pirk og prik og pirk...![]()
Ja, nå er vi ferdig med breaking bad! Så nå har vi en sesong The Mentalist på dvd klarNetflix er toppers!![]()
Mannen din virker det jo som nesten aldri er i dårlig humør, så godt han kan bli irritert av noe han og.![]()
Hehe godt det ikkje berre er me som blir klistra til tven av serierIkkje akkurat no, men har sett maange seriar tidligare.. og begynne vel snart på nyeEr også litt sånn at eg blir sittande altfor lenge når eg først setter i gang
![]()
Tihi ^^Det syns jeg hun bør få!hahaha fantastisk..
min pappa og farfar lurer på å kjøpe sånn elektrisk John Deer til Vesla![]()
Ha ha man blir jo så håpefull og tror alle små tegn er tegn på spire![]()
Å, han kan bli ganske "mørk"/deppa han altså, men han blir liksom ikke SUR eller irritert av spesielt mye annet enn fotball....