Felles skravle 2015

Si det til folka i ikm-tråden min, som jeg forsøker å forklare at de ikke egentlig kan skylde på sin dpo-status og antatte baby når de er 2-3-4-5 dpo...
Ha ha man blir jo så håpefull og tror alle små tegn er tegn på spire :)

Jah :p Hun skal få jeep- tråbil også, men de er så sjeldene og vanskelige å få tak i.
:eek: hahaha fantastisk..
min pappa og farfar lurer på å kjøpe sånn elektrisk John Deer til Vesla :P

Med sånn minibaby som du har, så er det ingenting som fungerer egentlig. Man bare gjør så godt man kan.

Når de blir litt eldre... når de er blitt 2-3 mnd og du ikke lenger lyser med et eller annet som lager lite lys for ikkeplage baby, men nok til å se nok til å få hektet baby på rett plass.... når de er så store at du bare snur deg på siden (og finner teknikken med å amme liggende helt uten å mptte bytte plass på deg eller baby for å amme fra høyre eller venstre pupp, og baby bare kobler seg på helt av seg selv og du ikke må tenke.... ja da er alt lettere.
Sant det. Jeg gledet meg veldig til det for en uke siden :P Da var det litt tøft. Men hun er 2 uker i morgen og de to ukene har gått fort. Plutselig er hun en måned og da er hun plutselig to mnd også. Før vi veit ordet av det er hun barnehagejente..

Har vi ikke før blitt enige om det i denne tråden?

pirk er prik for pirk er gøy og prik er innlegg og da er prik bra
Ha ha alt som gir innlegg er bra ^^

Rett og slett genialt :-D Følge du med på mange seriar der?
Nei det hår mest i filmer, for om eg og mannen først begynner å se på ein serie så blir me sittande fleire timer i strekk. Me berre MÅÅÅ se ein episode til :P så er ein stund sia sist eg så ein serie der, hehe

Følge du med på nokon serier?

Nei det hår mest i filmer, for om eg og mannen først begynner å se på ein serie så blir me sittande fleire timer i strekk. Me berre MÅÅÅ se ein episode til :p så er ein stund sia sist eg så ein serie der, hehe

Følge du med på nokon serier?
Ikkje akkurat no, men har sett maange seriar tidligare.. og begynne vel snart på nye :-) Er også litt sånn at eg blir sittande altfor lenge når eg først setter i gang :P

Netflix er toppers! :D
Ja, nå er vi ferdig med breaking bad! Så nå har vi en sesong The Mentalist på dvd klar :D Har så mange serier på liste på netflix! Irriterende at jeg vil se med mannen :P "Mine" serier har ikke kommet med fler sesonger enda..

Mannen din virker det jo som nesten aldri er i dårlig humør, så godt han kan bli irritert av noe han og. :p

Å, han kan bli ganske "mørk"/deppa han altså, men han blir liksom ikke SUR eller irritert av spesielt mye annet enn fotball....

Jeg ser på "sofa". Mannen som switchet på TV'en før han dro ut med noen kompiser. Det er et pussig program. Noen som har sett?

Ha ha man blir jo så håpefull og tror alle små tegn er tegn på spire :)

Ja, i tillegg til at en del er nybegynnere og derfor ikke egentlig har så mye peil på det biologiske sammenhengen

Å, han kan bli ganske "mørk"/deppa han altså, men han blir liksom ikke SUR eller irritert av spesielt mye annet enn fotball....

Ok. Mannen min blir fort sur, men heldigvis veldig fort blid igjen. Og ekstra heldigvis; han er flink til å si unnskyld om han ble sur og det gikk utover meg på et eller annet vis.

Back
Topp