Felles skravle 2015

Tenk deg gleden til en på 10 mnd som sitter på gulvet med pakkene sine :) kanskje krabber bort å titter inn i julekulene! Alt er så spennende og morsomt! Tenk deg å gå ut lillejulaften på kvelden og sette grøt til nissen med en liten på armen :)
Begynner jeg hvertfall og grine snart :p Gleder meg veldig :) Julaften er så spesiell for oss fra før, den kommende pappa har jo bursdag :)

Og nå er det bryllup på one tree hill. Vet hva som skjer så kan egentlig bare hente tørkepapir med en gang :p

Begynner jeg hvertfall og grine snart :p Gleder meg veldig :) Julaften er så spesiell for oss fra før, den kommende pappa har jo bursdag :)
Hehe, husker så godt hvor koselig det var :) dfn aller første julen :)
Synes Han det er greit å ha bursdag på julaften? Kanskje værre når han var mindre?

Hehe, husker så godt hvor koselig det var :) dfn aller første julen :)
Synes Han det er greit å ha bursdag på julaften? Kanskje værre når han var mindre?
Ja, han sier han aldri har tenkt over det for han er jo ikke vant til noe annet :) Hvert år etter vi flyttet sammen har vi alltid bursdag på dagen :) Jeg baker kake, kommer med bursdagsgaver på senga og lager god frokost :D

Ja, han sier han aldri har tenkt over det for han er jo ikke vant til noe annet :) Hvert år etter vi flyttet sammen har vi alltid bursdag på dagen :) Jeg baker kake, kommer med bursdagsgaver på senga og lager god frokost :D
Koselig da :) at han får bursdagen sin også :)

Back
Topp