Jeg håper vi skal på ikea, skal jeg sende deg bilderOm jeg hadde hatt kan jeg love deg at bilde hadde kommet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper vi skal på ikea, skal jeg sende deg bilderOm jeg hadde hatt kan jeg love deg at bilde hadde kommet![]()
Så flott lykt! Hvor er den fra??Koser meg under dyna i sofaen med pus og tenner lys ♡
FørstemannJeg håper vi skal på ikea, skal jeg sende deg bilder![]()
Begynner jeg hvertfall og grine snartTenk deg gleden til en på 10 mnd som sitter på gulvet med pakkene sinekanskje krabber bort å titter inn i julekulene! Alt er så spennende og morsomt! Tenk deg å gå ut lillejulaften på kvelden og sette grøt til nissen med en liten på armen
![]()
Tom DixonSå flott lykt! Hvor er den fra??
Kan nok hende du vinnerFørstemannhehe
Nammm love hearts.. det er lenge siden jeg har spist, men er jo så goodt.Da er det å proppe seg full av melk og love hearts![]()
Hehe, husker så godt hvor koselig det varBegynner jeg hvertfall og grine snartGleder meg veldig
Julaften er så spesiell for oss fra før, den kommende pappa har jo bursdag
![]()
Hihihi, du er av den sorten du og jaOg nå er det bryllup på one tree hill. Vet hva som skjer så kan egentlig bare hente tørkepapir med en gang![]()
Det hjelper meg ifht syreNammm love hearts.. det er lenge siden jeg har spist, men er jo så goodt.
Ja den var utrolig fin!Tom DixonElsker den! Fått dilla på kobber
Ja, han sier han aldri har tenkt over det for han er jo ikke vant til noe annetHehe, husker så godt hvor koselig det vardfn aller første julen
Synes Han det er greit å ha bursdag på julaften? Kanskje værre når han var mindre?
Vi får seKan nok hende du vinner![]()
Koselig daJa, han sier han aldri har tenkt over det for han er jo ikke vant til noe annetHvert år etter vi flyttet sammen har vi alltid bursdag på dagen
Jeg baker kake, kommer med bursdagsgaver på senga og lager god frokost
![]()
Kan hende du plutselig må nåVi får sejeg skal jo egentlig ikke på IKEA enda da
![]()
3.plssen har roet seg![]()
130 mot 300 er jo å roe segNår roet du deg ned? Du fikk 130 innlegg i går.Tror vi snakker forskjellig språk.
![]()
Skal ikke se bort ifra det..Kan hende du plutselig må nå![]()
Der kom du og innomNår roet du deg ned? Du fikk 130 innlegg i går.Tror vi snakker forskjellig språk.
![]()