Hehe, sorry at jeg frista degNå kan det hende mannen må jobbe overtid, altså, ingen ikea. Og jeg som hadde begynt og glede meg til pepperkakedeig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, sorry at jeg frista degNå kan det hende mannen må jobbe overtid, altså, ingen ikea. Og jeg som hadde begynt og glede meg til pepperkakedeig![]()
Kan ikke like altNei den liker ikke jegmen er ikke glad o marsipan heller da
Usj, ikke glad i marsipanen her...Også elsker jeg marsipan!!! Men bare denne pølsa man kjøper på butikken for og lage figurer osv selv![]()
Dårlig gjortHehe, sorry at jeg frista deg![]()
Jul med barn er så koseligJeg og! Siste jul uten barnMerkelig følelse
![]()
HeheheDårlig gjort![]()
Nei det går ikkeKan ikke like alt![]()
Det kan jeg tenke megJul med barn er så koselig![]()
14 dager igjenNei det går ikke![]()
Og godt er detHehehehar ikke jeg heller da..
Blir jo ikke plass til all maten med den store magenVet ikke om jeg gleder meg til stor mage i julahåper ikke jeg blir så alt for stor
Er du ironisk nå?Blir jo ikke plass til all maten med den store magen![]()
Tenk deg gleden til en på 10 mnd som sitter på gulvet med pakkene sineDet kan jeg tenke megHerregud, jeg fikk tårer i øynene av den kommentaren her nå
![]()
Joda, større plassBlir jo ikke plass til all maten med den store magen![]()
Hihi... selv om magen er stor er det jo ikke så mye som går ned. Fikk ikke ned mye mat den siste tiden jeg i allefall. Mye fet mat og sureoppstøt.. isj...Er du ironisk nå?![]()
Om jeg hadde hatt kan jeg love deg at bilde hadde kommetOg godt er det![]()
Da er det å proppe seg full av melk og love heartsHihi... selv om magen er stor er det jo ikke så mye som går ned. Fikk ikke ned mye mat den siste tiden jeg i allefall. Mye fet mat og sureoppstøt.. isj...