Han må jo detKoselig daat han får bursdagen sin også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han må jo detKoselig daat han får bursdagen sin også
![]()
Nei, tar det som det kommerHar dere noe mål i dag da? Jeg har 800, hadde 699 i dagtidligså 101 bør jeg klare
![]()
Ja det er viktig at de føler de har bursdag.Han må jo det![]()
Kanskje det jeg og skulle gjortNei, tar det som det kommer![]()
Ja, jeg og. Men målet er 1200 før 18 så regner med jeg greier det ganske lettKanskje det jeg og skulle gjortmen vil opp på 1200 ganske fort
![]()
Regnet med det, men det er jo godt ogsåDet hjelper meg ifht syre![]()
Blir du opptatt etter den 18??Ja, jeg og. Men målet er 1200 før 18 så regner med jeg greier det ganske lett![]()
KjempegodtRegnet med det, men det er jo godt ogsåvinn vinn
Aner ikke hva jeg har nå... får se senere. Eller vente på ny oppdateringHar dere noe mål i dag da? Jeg har 800, hadde 699 i dagtidligså 101 bør jeg klare
![]()
Bryllup den helgen også skal jeg på ferie til trondheim 21Blir du opptatt etter den 18??
De rosa er best!Kjempegodtspesielle de rosa
![]()
Et var oppdatering for 1 time siden, så bare 3 timer til nesteAner ikke hva jeg har nå... får se senere. Eller vente på ny oppdatering![]()
Så koseligBryllup den helgen også skal jeg på ferie til trondheim 21![]()
Yes, pleier å snike meg til de av døtrene mineDe rosa er best!
Nei, jeg skal besøke LiisjjaSå koseligfamilie i tr.hein?
Å, det blir jo koseligNei, jeg skal besøke Liisjja![]()
Ja, det blir kjempe koseligÅ, det blir jo koseligblir skikkelig skravling det da
hihi
Regner virkelig med de har regime rundt det som det ikke slår sprekker iNå er ebola viruset i Norge om ca 30 min! Håper det ikke blir noen som blir smittet!!