Felles skravle 2015

Ja. Jeg svarer jo på veldig mange av innleggene her inne jeg også, men jeg går ikke tilbake 10 sider fordi det er innlegg der jeg ikke har svart på. Jeg svarer her fordi jeg trives med dere, jeg synes det er koselig å skravle her :) det kan gå dager jeg ikke er her, men det er fordi jeg får litt BV stopp ;) jeg leser igjennom innleggene dere da har skrevet, men svarer ikke da om det ikke er noe veldig spesielt som har skjedd...
Ja er samme her. Trives godt her inn. Hender jeg skriver litt her og der... men svarer kun på de nyeste. Tenker det andre er ferdig diskutert

Ja, da er hun jo 10 mnd :o Det blir kos :)
Ja. Så er det det å finne ut om man skal feire til seg selv, hjemme til foreldre eller lage seg egne tradisjoner. Det har vi valgt. Så får de som vil komme komme. Har ikke muligheten å reise når begge jobber i jula. Sånn er det når en går turnus

Ja. Så er det det å finne ut om man skal feire til seg selv, hjemme til foreldre eller lage seg egne tradisjoner. Det har vi valgt. Så får de som vil komme komme. Har ikke muligheten å reise når begge jobber i jula. Sånn er det når en går turnus
Jeg håper jeg finner meg en ny jobb når hun begynner i barnehage :) Vil overhode ikke tilbake til turnus

Det er en merkelig følelse ja, men må si jeg hleder meg mere til neste jul :D
Gleder meg egentlig like mye i år! Stor mage og begynnelsen på hver jul fremover :D

Nå kan det hende mannen må jobbe overtid, altså, ingen ikea. Og jeg som hadde begynt og glede meg til pepperkakedeig :p

Også elsker jeg marsipan!!! Men bare denne pølsa man kjøper på butikken for og lage figurer osv selv :p

Back
Topp