Det har jeg ikke fått med megDen er en del av vanlig sesongvaksine nå, siden den ikke hadde noen skadelig effekt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke fått med megDen er en del av vanlig sesongvaksine nå, siden den ikke hadde noen skadelig effekt.![]()
Det er vel bare i første trimester de sier at du ikke skal ta den. I 2. og 3. er det anbefalt. Om dere fortsatt snakker om influensavaksinen. Jeg tok den ikke sist og gjør det nok ikke nå heller.Jeg har hørt gravide ikke bør ta den!
Kampen går dårlig altså? Mannen og svigerfar er som vanlig på Stadion, og jeg har hørt på fotballanalyser gjennom hele søndagsmiddagen. Håper ikke på dårlig stemning når han kommer hjem...Kos deg
Har Lykkeliten også kjærestekveld i kveld, eller?
Jeg har en mann som ser fotball og er sur (sånn er det å være brannsupporter) og dessuten jobber. så min "alenetid med mannen når ungene er i seng" ble til "alenetid med pc'n som vanlig"
Neste helg. Neste helg. Fristen han jobber opp mot er på fredag, så neste helg!
Jeg har hørt om to som tok den svineinfluensaen.. Begge to fødte altfor tidlig, og de tror det skyldes vaksina.. Men jeg vet ikke.
Gleder megSkal nok få vist dere når vi er i gang, med både før og etter bilder. Skal rive en vegg og stenge en dør så det blir helt anderledes.
Nei jeg tar den heller ikke!Det er vel bare i første trimester de sier at du ikke skal ta den. I 2. og 3. er det anbefalt. Om dere fortsatt snakker om influensavaksinen. Jeg tok den ikke sist og gjør det nok ikke nå heller.
Kos deg frøkenNå har jeg date med mannen!
Har ikke hørt om at gravide bør ta den jeg? :/
)Namm hørtes godt ut!! Jeg var også sånn. Spiste nesten kun bryllupskaka, så orka jeg ikke tanken på mer. Men dagen etter smakte jeg på alle![]()
Aner ikke hvor hun ble av.Kos deg
Har Lykkeliten også kjærestekveld i kveld, eller?
Jeg har en mann som ser fotball og er sur (sånn er det å være brannsupporter) og dessuten jobber. så min "alenetid med mannen når ungene er i seng" ble til "alenetid med pc'n som vanlig"
Neste helg. Neste helg. Fristen han jobber opp mot er på fredag, så neste helg!
Det tenke jeg også på om hun hadde. Hun pleier jo det, men hun har vært her i kveld![]()
HmmJeg har hørt gravide ikke bør ta den!
Her hadde vi også rundt 20-30 kakerDet var aldri snakk om å smake på alle, vi snakker tross alt summørs-kakebord for 80+ gjester, så her var vel 20-30 kaker tenker jeg.
Det var ikke det at jeg ikke orket, men jeg rakk det ikke, det var jo så vidt jeg fikk i meg dette, ALLE snakket jo med meg.
Jeg har hørt om to som tok den svineinfluensaen.. Begge to fødte altfor tidlig, og de tror det skyldes vaksina.. Men jeg vet ikke.
Tror du ikke vi hadde fått besjed av legen om vi måtte ta den
Har hørt om flere tilfeller ang den svineinfluensa vaksinen. Syke foster og lignende, men dette er jo bare mistanker. Syns unasett det høres skummelt ut!Denne linken handlet om anbefaling om vanlig sesonginfluensavaksine.
Gjennomgang av svineinfluensavaksinen viste ingen økt forekomst av prematur fødsel, det er jo tross alt nesten 10 % som føder prematurt, så det er ikke gitt at dine to venninner skulle født senere uten vaksine.
Likte så godt at det var mange forskjellige kaker, men det ble ikke helt sånn. Orket ikke å spise så mye kake i bryllupet, så det var ikke så veldig farligNei så kjedelig daOi den var skikkelig fin!! Nydelig
Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre jegDet er vel bare i første trimester de sier at du ikke skal ta den. I 2. og 3. er det anbefalt. Om dere fortsatt snakker om influensavaksinen. Jeg tok den ikke sist og gjør det nok ikke nå heller.
Det er vel bare i første trimester de sier at du ikke skal ta den. I 2. og 3. er det anbefalt. Om dere fortsatt snakker om influensavaksinen. Jeg tok den ikke sist og gjør det nok ikke nå heller.