Jo jeg ser at halve kaka er borteJeg er der jeg, bare litt usyneligser du ikke at kaka minker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo jeg ser at halve kaka er borteJeg er der jeg, bare litt usyneligser du ikke at kaka minker?
Hva ser dere?Vi har blanding, derfor er jeg på app på padda og det går tregt. Vi ser på Netflix med PC'en.
Ja det tenker jeg også!
Tja, det avhenger av legen, det legesenteret jeg hadde på den tiden ANTE ikke at gravide skulle ta den, vi VISSTE faktisk ikke om jeg KUNNE ta den når jeg var gravid, så de måtte sjekke med en av legene, og fikk bekreftet at joda, det kunne jeg. "hun kommer med utskrift fra en eller annen sånn der helse-side fra internett...." sa de. Ehh, ja, jeg har med meg utskrift av de offisielle anbefalingene, fra folkehelseinstituttet, liksom...
Mener jeg også. Hvis det er slik at det er så anbefalt for gravide at jeg får tilbud om den hos jordmor eller hos legen i andre eller tredje trimester så hadde jeg nok tatt den, men at jeg må oppsøke det selv og be om den, da holder jeg meg unna.Når er det anbefalt å ta den da? Bør ikke gravide få tilbud om den da?
Skepsis er sunt, men for å finne ut av skepsisen må man lete etter fakta.![]()
Den er nydeligJo jeg ser at halve kaka er borte
Vi er alle forskjellige så da gjør vi forskjellig, jeg tenker som degMener jeg også. Hvis det er slik at det er så anbefalt for gravide at jeg får tilbud om den hos jordmor eller hos legen i andre eller tredje trimester så hadde jeg nok tatt den, men at jeg må oppsøke det selv og be om den, da holder jeg meg unna.
Kan du sende link igjenFant den ikke. Nå kom mannen... Må stikke
He he, bra den er god daDen er nydelig*gomlegomle*
Ja, absolutt! Og det skal vi ha lov tilVi er alle forskjellige så da gjør vi forskjellig, jeg tenker som deg![]()
Dessverre altfor få krav til at både jordmødre, fastleger og helsesøster må holde seg faglig oppdatert. Det er skummelt at det kommer an på tilfeldigheter (om de har hørt om det) eller personlig, faglig interesse (aktivt søker informasjon, går kurs osv.)
Veldig god kaffe har du også!He he, bra den er god da
Har vi lyst har vi lovJa, absolutt! Og det skal vi ha lov til![]()
Tror jeg tar kvelden jeg. Er så sliten i dag også.
God nattTror jeg tar kvelden jeg. Er så sliten i dag også.
Mener jeg også. Hvis det er slik at det er så anbefalt for gravide at jeg får tilbud om den hos jordmor eller hos legen i andre eller tredje trimester så hadde jeg nok tatt den, men at jeg må oppsøke det selv og be om den, da holder jeg meg unna.
Jeg har det også ja, så braVeldig god kaffe har du også!
God natta og sov godtTror jeg tar kvelden jeg. Er så sliten i dag også.