Felles skravle 2015

Problemet med den vaksinen som kom under den "pandeminen" var et den ble laget veldig raskt, og ble ikke ordentlig testet ut.
Den vaksinen som er nå er bedre da den har de hatt tid til å lage den ordentlig, men er fremdeles skeptisk til den.
Jeg husker fremdeles alt for godt denne hjernhinnebetendelse vaksinen som ble testet ut på 80-tallet, og ettervirkningene...
Skummelt enda ja

Er lista oppdatert?

Har noen noe forslag til hva jeg kan spise til kvelds? Er sulten, men vet ikke helt hva jeg vil ha...

Øvereng er en smule billigere både på selve kjøkkenet, transport og montering og noen av småtingene synes jeg var finere med øvereng. Som f eks vask og farge på steinplatene dems, men vi har ikke bestemt oss, så vi får se.
Okei, gleder meg til å se når det er ferdig jeg ;)

Vi har vært hos pappa på fårikål i dag. Det var hyggelig. Søsken og unger var på plass. Fikk med rester hjem, så blir det til middag i morgen også :D
Åh høres fantastisk ut :D Fårikål er jo så godt :D

Vi har vært hos pappa på fårikål i dag. Det var hyggelig. Søsken og unger var på plass. Fikk med rester hjem, så blir det til middag i morgen også :D
Jeg har også spist fårikål og det har Twinkle også :D

Lista er oppdatert!

Den har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda

Den er en del av vanlig sesongvaksine nå, siden den ikke hadde noen skadelig effekt. :)

Back
Topp