Felles skravle 2015

Den har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda
Den skal jeg aldri ta. Ikke barna mine heller. Hørt mye rart om den :( Og mange som får konsekvenser etterpå

Åh den pakken er så god. Vi syns den 1 2 3 pakken er bedre enn hjemmelaga vi. Også må den være veldig bløt inni.
Du må prøve den nye! Melkesjokoladebrownies, den er enda bedre :D

Du, har du laget den? Jeg har bare fått med meg deler av denne kakediskusjonen. Den så utrolig deilig ut!
Hun kan da ikke ha laget den vel.. Jeg har også bare fått med meg deler av diskusjonen.

Var det ikke tvekamp idag??

Jeg har ikke skravla siden fredag! :eek::eek:
Jeg har skravlet veldig lite siden fredag, men på mystisk vis jeg jeg ikke mistet fjerdeplassen. Kanskje det ikke er så mange andre som har skravlet så mye i helgen heller...

Den har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda

Problemet med den vaksinen som kom under den "pandeminen" var et den ble laget veldig raskt, og ble ikke ordentlig testet ut.
Den vaksinen som er nå er bedre da den har de hatt tid til å lage den ordentlig, men er fremdeles skeptisk til den.
Jeg husker fremdeles alt for godt denne hjernhinnebetendelse vaksinen som ble testet ut på 80-tallet, og ettervirkningene...

Back
Topp