Molly
Med lille spira i magen <3
Ja det må en jo, også må en hoppe inn etterpå.Må liksom svare på noen ting... der tråden åpner seg, dvs der jeg forlot diskusjonen sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må en jo, også må en hoppe inn etterpå.Må liksom svare på noen ting... der tråden åpner seg, dvs der jeg forlot diskusjonen sist
Den er godJeg kjøpte sånn 123 brownies for å lage i helgen, enda ikke gjort det![]()
Hvilken kake var det? sjokolade?Å den så bare nammenam ut![]()
Å det er noe drit!Det tror jeg på! Hater å vaske håndklær, laken osv.. Må jo henge det rundt i hele huset.. og det tar så lang tid før det tørker! Gleder meg.
Er helt greit detKommer flere ganger jeg altså når du har en jet![]()
Ehhh oi! NAMMMMMMMMMMMMMMolly: Her er den
![]()
Helt sprøtt at vi bare er på dag 5, og noen her inne har klart langt over 800 innleggSnart ny oppdatering.
Er så lei av det!Å det er noe drit!

Det har vært drøyt mye skravling de første dagene altså. Håper det dabber avHelt sprøtt at vi bare er på dag 5, og noen her inne har klart langt over 800 innlegg![]()
Ikke jeg heller, her blir vår vaksinert iallefall"De heter jo barnesykdommer, så jeg mener barnas kropp har godt av å ha sykdommene" Jaha, kjør på med difteri og hjernehinnebetennelse! Og litt tuberkolose i samme slengen...
Klarer ikke helt å forstå meg på de som er i mot vaksinering.
Man når frem om det er roligSyns det er lettere å bare hoppe inn jeg ogsåHvis ikke når en aldri frem!
Haha gale MollyHihi jeg var litt ironisk nå altså! Jeg er ikke så gal, men ikke langt i fraHihi
Ja det har jeg sjønt. Men det er jo bra med en liten innspurtJa vi skal vinne vettu![]()
Den har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den endaDet gjør ikke jeg heller.
Må innrømme jeg ikke lot barna mine ta svineinfulense vaksinen, men vanlig vaksineprogram følger vi.
Hoho.. Tenk hvis meg og deg skulle spilt mot hverandre da? Hadde sikkert starta å kasta brikker på hverandreHaha gale Molly![]()
Tror den skal være god altsåEhhh oi! NAMMMMMMMMMMMMM![]()
Woho, spent på hvor mye jeg har skravletSnart ny oppdatering.
Nammm den så god ut...Molly: Her er den
![]()
Du, har du laget den? Jeg har bare fått med meg deler av denne kakediskusjonen. Den så utrolig deilig ut!Molly: Her er den
![]()