Jada! *gjesp igjen* Kl.06.30....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada! *gjesp igjen* Kl.06.30....
Det så jeg også på, men jeg ble helt pinlig berørt av den syngingenNei ikke jeg, ser på alt for norge
Vi er mange som skravler nåkom
Kan skravle nå, men hvem er her nå da?
Oppdaterer når jeg kan, synes jo det er interessant å se selv og.Den som ligger på 30. plass for tiden ligger omtrent nøykatig i rute for å få 2000 innlegg 31. oktober. Det synes jeg er betryggende, at det ikke er mye mer.
Snart tvekamp nå!Det så jeg også på, men jeg ble helt pinlig berørt av den syngingenNå svippet jeg innom Farmen, men har ikke sett på det tidligere.
Skal ikke stå på trannsporten hvertfallJippi det er rått!
Ja kanskje jeg klarer det jeg også!Jeg skal klare en 2000 til, jeg har visst havnet på at jeg skriver rundt 2000 likevel...
Nare hoppe inn det frøkenHei Molly! Vanskelig å henge med her, må bare hoppe inn et sted![]()
Hvilken kake er det vi får? Vet ikke om du skrev det tidligere?Skal ikke stå på trannsporten hvertfall
Da tror jeg at jeg svipper over til NRKFolkeopplysningen på NRK1 nå.
Denne gang handler det om vaksine..
Det er gull verdJeg hengte netopp opp en vask. Gleder meg til vi får tørketrommel!
Vi er mange som skravler nå![]()
Har lagt inn bilde tidligere herHvilken kake er det vi får? Vet ikke om du skrev det tidligere?
Måtte restarte tlf så nå henger jeg 2 sider etterHer er jeg, jaTok litt tid før jeg fikk slått på pcen, og nå har dere skravlet flere sider allerede!
Det tror jeg på! Hater å vaske håndklær, laken osv.. Må jo henge det rundt i hele huset.. og det tar så lang tid før det tørker! Gleder meg.Det er gull verd![]()
Innerst inne er vi jo detHihi vi er visst det
Nei vi er jo egentlig ganske snille![]()
Hvor mange innlegg har du igjen før du er ajour?Jeg var ikke kommeg meg ajour enda, skjønner du, svarte på gamle innlegg og hadde ikke sett de nyeste
Ååå så ikke.Har lagt inn bilde tidligere her