Molly
Med lille spira i magen <3
Den skal jeg aldri ta. Ikke barna mine heller. Hørt mye rart om denDen har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal jeg aldri ta. Ikke barna mine heller. Hørt mye rart om denDen har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda
Du må prøve den nye! Melkesjokoladebrownies, den er enda bedreÅh den pakken er så god. Vi syns den 1 2 3 pakken er bedre enn hjemmelaga vi. Også må den være veldig bløt inni.
Ja det må en jo, også må en hoppe inn etterpå.![]()
Hun kan da ikke ha laget den vel.. Jeg har også bare fått med meg deler av diskusjonen.Du, har du laget den? Jeg har bare fått med meg deler av denne kakediskusjonen. Den så utrolig deilig ut!
Det er jeg også , på meg selv altsåWoho, spent på hvor mye jeg har skravlet![]()
Finnes det? Blir ikke den veldig svak i smak?Du må prøve den nye! Melkesjokoladebrownies, den er enda bedre![]()
Sånn bryllupskake skal jeg haEhhh oi! NAMMMMMMMMMMMMM![]()
Er det sant?Du må prøve den nye! Melkesjokoladebrownies, den er enda bedre![]()
Det er du også!Flink er du![]()
Det hadde jeg også gjort om jeg tapteHoho.. Tenk hvis meg og deg skulle spilt mot hverandre da? Hadde sikkert starta å kasta brikker på hverandre![]()
Den ligna veldig på min bryllupskakeSånn bryllupskake skal jeg ha![]()
Meg deg og Liisjja bør aldri spille sammen da!Det hadde jeg også gjort om jeg tapte
Jojojo selvsagt har jeg laget den, er jo premien til lykkeliten.Hun kan da ikke ha laget den vel.. Jeg har også bare fått med meg deler av diskusjonen.
Hahah det kunne ha skjedd jaHoho.. Tenk hvis meg og deg skulle spilt mot hverandre da? Hadde sikkert starta å kasta brikker på hverandre![]()
Tydeligvis ikkeMeg deg og Liisjja bør aldri spille sammen da!
Jeg har skravlet veldig lite siden fredag, men på mystisk vis jeg jeg ikke mistet fjerdeplassen. Kanskje det ikke er så mange andre som har skravlet så mye i helgen heller...Jeg har ikke skravla siden fredag!![]()
Er det sant? Så utrolig flink du er!Jojojo selvsagt har jeg laget den, er jo premien til lykkeliten.![]()
Den har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda
Nettopp derfor jeg ikke vil ha denDen skal jeg aldri ta. Ikke barna mine heller. Hørt mye rart om denOg mange som får konsekvenser etterpå