Felles skravle 2015

Jeg skjønner liksom ikke helt behovet for å disse andre skravletråder jeg. Om man liker seg best her inne så blir man her, liker man å skravle med andre også så kommer mn ut der:)
Jeg skravler stort sett med de samme der ute hele tiden , er liksom ikke så mange nye som kommer til:)
Det er nok sikkert like koselig der som her. Bare at der er det voldsomt fokus på antall innlegg (virker det som), at 1side på tråden er ferdig på 1 min omtrent. Vanskelig å henge med om man ønsker å lese og ikke bare svare :)

Disse andre tråder ser ikke jeg heller behovet for.

Jeg bare trives ikke på generell, generelt sett, og derfor har jeg ikke brydd meg om skravletråden der.
For min del har generelle alltid vært litt upersonlig på en måte

Det er nok sikkert like koselig der som her. Bare at der er det voldsomt fokus på antall innlegg (virker det som), at 1side på tråden er ferdig på 1 min omtrent. Vanskelig å henge med om man ønsker å lese og ikke bare svare :)
Det er i grunn ikke stort fokus på innlegg syynes jeg, som mange sier de hadde skrvlet uansett om det var konkuranse eller ei.

Fokus på antall innlegg har vi jo tidvis hatt i andre tråder også

som når jeg teller...

Jaja, nok om generelt :D Jeg tror nok jeg begynner med julegaver veldig snart jeg altså. Noen her som har begynt? Skal jo besøke Liisjja snart så kanskje jeg finner noe fint til nieser og nevøer der!

For min del har generelle alltid vært litt upersonlig på en måte

for meg handler det mye om.... vel, ja, det er upersonlilg, det er kanskje derfor folk tørr komme med sånne ting? Det er noe med holdninger, noe med dumskap, noe med en del meninger som deles på en så dum/utrivelig/stygg/naiv/fordummende måte, at det virkelig ikke gir meg noe

Fokus på antall innlegg har vi jo tidvis hatt i andre tråder også

som når jeg teller...
Ja, selvfølgelig ikke det jeg mente at det KUN er der inne. Men her hiver man seg ikke rundt for å få 100 innlegg på 1 time, det virker som kan være tilfelle noen ganger ett annet sted. Da blir det mye svada ;)

Jaja, nok om generelt :D Jeg tror nok jeg begynner med julegaver veldig snart jeg altså. Noen her som har begynt? Skal jo besøke Liisjja snart så kanskje jeg finner noe fint til nieser og nevøer der!

Kengu er jo mer eller mindre ferdig.

Jeg, har faktisk handlet noen allerede!

Oh, såpass ja.:)
Hvem heier du på?

Altså... MANNEN ser på. eller surfer på mobilen og har på

Jeg heier ikke på noen

eller, argumenetet "kolbu, siden det er vestre toten" er vel gyldig nok...

Back
Topp