Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går unnaOg hey, det er under 20 igjen av mitt "trenger 50" mål, så dette går jo flott det
Det er egentlig det![]()
Ser du på skal vi danse da, Sara?
Det går unna![]()
Er du fotballinteressert eller er det mannen din som er tv sjef i kveld?Nei
Ikke har jeg pleid å se det, og her ser vi altså lokaloppgjør i 4. divisjon, mulig opprykk til 3. for ene laget...
Det er gansek hyggelig der altså og stort sett de samme som skravler.Den tråden har jeg aldri prøvd meg på
Jeg skjønner liksom ikke helt behovet for å disse andre skravletråder jeg. Om man liker seg best her inne så blir man her, liker man å skravle med andre også så kommer mn ut derNeiIkke rart man får mange innlegg og snart har 1200 innlegg
Hva slags lokaloppgjør er det?Nei
Ikke har jeg pleid å se det, og her ser vi altså lokaloppgjør i 4. divisjon, mulig opprykk til 3. for ene laget...
Er du fotballinteressert eller er det mannen din som er tv sjef i kveld?
Spennende... HeheNei
Det er gansek hyggelig der altså og stort sett de samme som skravler.![]()
Jeg mente ikke at det ukoselig der altså, tvert imot! Kjempe hyggelige damerDet er gansek hyggelig der altså og stort sett de samme som skravler.![]()
Jeg skjønner liksom ikke helt behovet for å disse andre skravletråder jeg. Om man liker seg best her inne så blir man her, liker man å skravle med andre også så kommer mn ut der
Jeg skravler stort sett med de samme der ute hele tiden , er liksom ikke så mange nye som kommer til![]()
Hva slags lokaloppgjør er det?
Da tror jeg det erstille her også, og maten er på bordet
Omtrent som her inne når det går unna synes jegJeg mente ikke at det ukoselig der altså, tvert imot! Kjempe hyggelige damerMen bare litt fort i svingene
![]()