Hahajeg er hos mormor og hun hadde kjøpt hjemmelagde drops i dag
![]()
Kos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahajeg er hos mormor og hun hadde kjøpt hjemmelagde drops i dag
![]()
Da må du passe deg! Ikke ålreit og bli kasta ut av drømmelandJa, de har koselige drømmeland begge to.
"om du gjør sånn mamma, så får du ikke være med i drømmelandet mitt!" er den strengeste trusselen lillesøster kommer med for tiden...
Hihi, det er jo godt daHahajeg er hos mormor og hun hadde kjøpt hjemmelagde drops i dag
![]()
Det gjør jegKos deg![]()
Hahaha, kloke barnMamma har aldri sett den før, men hun VET det går bra, for det er en BARNEFILM! var ikke gyldig argument...
Ja de kommer snart også.Det gjør jegNå venter vi på skal vi danse resultater så da kan jeg skravle litt
![]()
Har jeg og gjortNei, jeg tror jeg gir opp skravletråden på generelt jeg!
Det går litt vel fort for min del også blir jeg forvirra når det blir plutselig qoutet på poster som var kvelden før eller flere timer sidenHar jeg og gjortnoe spesielt? Eller bare at det går for fort?
Da må du passe deg! Ikke ålreit og bli kasta ut av drømmeland![]()
Nå synes jeg Zhahid får gå ut. Begynner og bli litt for dumt at alle skal gå ut før hanJa de kommer snart også.
Hahaha, kloke barn![]()
Ja jeg skjønner ingenting der..Det går litt vel fort for min del også blir jeg forvirra når det blir plutselig qoutet på poster som var kvelden før eller flere timer siden![]()
Det går litt vel fort for min del også blir jeg forvirra når det blir plutselig qoutet på poster som var kvelden før eller flere timer siden![]()
Ja jeg skjønner ingenting der..
Tror ikke du trenger det hellerDen tråden har jeg aldri prøvd meg på
Jeg og! Tror ikke jeg trenger og utdype det noe merJeg vil kose meg mens jeg skravler, og da med passe mange,passe kjente, ikke bare skravle ivei og ikke skjønne noe
Tror ikke du trenger det heller![]()
Jeg og! Tror ikke jeg trenger og utdype det noe mer![]()
NeiJa jeg skjønner ingenting der..