Felles skravle 2015

Ja, de har koselige drømmeland begge to.

"om du gjør sånn mamma, så får du ikke være med i drømmelandet mitt!" er den strengeste trusselen lillesøster kommer med for tiden...
Da må du passe deg! Ikke ålreit og bli kasta ut av drømmeland :p

Nei, jeg tror jeg gir opp skravletråden på generelt jeg!

Har jeg og gjort ;) noe spesielt? Eller bare at det går for fort?
Det går litt vel fort for min del også blir jeg forvirra når det blir plutselig qoutet på poster som var kvelden før eller flere timer siden :p

Da må du passe deg! Ikke ålreit og bli kasta ut av drømmeland :p

en sliten og lite pedagogisk mamma som ikke synes det er spesielt urimelige krav jeg kommer med, kan komme til å svare: Da får jeg bare la være å komme i dag, for jeg synes likevel du skal *insert filleting som ta på utesko, gå på do, spise mat, ikke slå broren din*.

Men jeg er somregel velkommeni begges drømmeland. Og vi har forlengst blitt enige om at det er ikke noe provlem å være i begge, samtidig, for det er jo bre en drømmeversjon av meg. Slike kan det finnes flere av.

(Hvordan "drømme-Sara" ser ut i mannens drømmeland anes ikke...)

Det går litt vel fort for min del også blir jeg forvirra når det blir plutselig qoutet på poster som var kvelden før eller flere timer siden :p

Den tråden har jeg aldri prøvd meg på

Jeg vil kose meg mens jeg skravler, og da med passe mange,passe kjente, ikke bare skravle ivei og ikke skjønne noe
Jeg og! Tror ikke jeg trenger og utdype det noe mer :D

Back
Topp