Felles skravle 2015

Ser du på skal vi danse da, Sara?

Og hey, det er under 20 igjen av mitt "trenger 50" mål, så dette går jo flott det

Nei

Ikke har jeg pleid å se det, og her ser vi altså lokaloppgjør i 4. divisjon, mulig opprykk til 3. for ene laget...
Er du fotballinteressert eller er det mannen din som er tv sjef i kveld?

Nei :eek: Ikke rart man får mange innlegg og snart har 1200 innlegg
Jeg skjønner liksom ikke helt behovet for å disse andre skravletråder jeg. Om man liker seg best her inne så blir man her, liker man å skravle med andre også så kommer mn ut der:)
Jeg skravler stort sett med de samme der ute hele tiden , er liksom ikke så mange nye som kommer til:)

Da tror jeg det erstille her også, og maten er på bordet

Er du fotballinteressert eller er det mannen din som er tv sjef i kveld?

Vel, jeg har aldri hatt den helt store interessen. Jeg hadde aldri satt mine bein på en fotballstadion før jeg traff min mann. jeg hadde sesongkort på stadion i noen år da, frem til jeg ble mamma, og har vel ikke vært på kamp siden den "mellom termin og fødsel".

Min interesse begrenser seg.

Hans eier ingen begrensning.
Og jeg har pc, så han har fjernkontroll

Det er gansek hyggelig der altså og stort sett de samme som skravler.:)
Jeg mente ikke at det ukoselig der altså, tvert imot! Kjempe hyggelige damer :) Men bare litt fort i svingene :p

[q uote="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 18044745, member: 85926"]Da tror jeg det erstille her også, og maten er på bordet[/quote]kos deg :)

Jeg skjønner liksom ikke helt behovet for å disse andre skravletråder jeg. Om man liker seg best her inne så blir man her, liker man å skravle med andre også så kommer mn ut der:)
Jeg skravler stort sett med de samme der ute hele tiden , er liksom ikke så mange nye som kommer til:)

Disse andre tråder ser ikke jeg heller behovet for.

Jeg bare trives ikke på generell, generelt sett, og derfor har jeg ikke brydd meg om skravletråden der.

Back
Topp