Se der ja, dn god startJeg har da kjøpt noen. Er vel ferdig med 2 eller 3, og har deler av det til et par til i alle fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja, dn god startJeg har da kjøpt noen. Er vel ferdig med 2 eller 3, og har deler av det til et par til i alle fall.
Det er det virkeligMå si at det er koselig å komme inn her og skravle også da, er jo en flott gjeng her synes jeg hvertfall.!
Å d hadde jeg sikkert endt opp med en dobbel så dyr kalender ..
He he sant nok.Det er en del tråder jeg velger å ikke svare på ja
Og da blir det jo ikke innleggs-effektivt![]()
Det er godt man husker så man kan lære til neste år![]()
Man kan ikke klare å følge med på alle heller..Det er en del tråder jeg velger å ikke svare på ja
Og da blir det jo ikke innleggs-effektivt![]()
Kjære vene... Ble varm på dine vegneEtter det året jeg sto på postkontoret klokka fem (som var da posten gikk) den dagen det var postens offisielle sendefrist for pakkepost, med en 4 mnd gammel baby, satt jeg utmattet på en benk på kjøpesenteret når pakkene var sendt, og la inn en avtale i kalenderen på mobilen min, 360 dager frem i tid. Siste sendefrist på posten.
Jeg har min egen siste sendefrist noen dager før posten har sin. Da er det rolig på posten. I fjor gikk jeg bort på vår søndagsåpne kiwi sånn i 8-9 tiden på morgenen, der var INGEN andre. Det er post i butikk, og jeg fikk både frimerker til julekortene og sende pakkene mine. toppers.
JEg gjør mye feil altså. Men jeg lærer av egne feil
Så kjipt med plagsomt bekkenGlede meg til og legge meg i senga snart! Bekkenet mitt er et mareritt om dagen, sliter med og sitte og stå rett og slett. Da var det fryktelig dumt og male flere timer. Men ja, vi må bli ferdige engang og
Man kan ikke klare å følge med på alle heller..
Veldig kjipt! Merker at gravid svømming har hatt høstferie denne ukaSå kjipt med plagsomt bekken
Det ble i grunn jeg også!Kjære vene... Ble varm på dine vegne![]()
Kjære vene... Ble varm på dine vegne![]()
Vi kjører årets pakker til sunnmøre, blir en lang tur! Før har alltid pappa og mamma kommet hit i slutten av nov med bil.