Felles skravle 2015

Vi bare bestemte oss for annethvert og holdt på det vi. Det funka, fordi ingen av oss har mye MOT å feire hos den andres, selv om vi nok foretrakk egne.

Jeg foretrekker VÅR jul, kjenner jeg.
Vi feirer annethvert år svigers/mine. Helt greit :)

Vi bare bestemte oss for annethvert og holdt på det vi. Det funka, fordi ingen av oss har mye MOT å feire hos den andres, selv om vi nok foretrakk egne.

Helt enig med deg :) Før jeg var veldig opptatt av at jeg måtte være med mamma men nå kjenner at jeg det ikke hadde gjort noe som helst og bare være meg og mannen :) Han har jo bursdag på julaften og vi har egne tradisjoner bare vi to.

Så kjekt da :D aner ikke hvordan vi skal gjøre det når junior kommer, lurer på om jeg vil feire hjemme så kan de som vil komme til oss :p
Det synes jeg blir mest riktig for dere :)

Bekkenet ja... jeg er spent på hvordan det blir, om det blir et knøtt på oss

1. svangerskap: merket ikke noe
2. svangerskap: Noe murringer i hofte/bekken fra uke 15 som ble påvist bekkenløsning et par uker senree
3. svangerskap: Merket sånne "murringer" allerede før jeg mistet. Jeg mistet 5+2 og etter det var slikemurringer fast dpo-symptom for meg i ca et år, men nå merker jeg mindre og mindre til det.

Men hvordan skal dette gå?

Bekkenet ja... jeg er spent på hvordan det blir, om det blir et knøtt på oss

1. svangerskap: merket ikke noe
2. svangerskap: Noe murringer i hofte/bekken fra uke 15 som ble påvist bekkenløsning et par uker senree
3. svangerskap: Merket sånne "murringer" allerede før jeg mistet. Jeg mistet 5+2 og etter det var slikemurringer fast dpo-symptom for meg i ca et år, men nå merker jeg mindre og mindre til det.

Men hvordan skal dette gå?
Det blir spennende og se ja! Burde e bare begynne og forebygge ved positiv test du da

Så kjekt da :D aner ikke hvordan vi skal gjøre det når junior kommer, lurer på om jeg vil feire hjemme så kan de som vil komme til oss :p
Vi tenkte det vi og, men ble litt feil siden mine foreldre og svigers også har besøk av andre i familien..

Helt enig med deg :) Før jeg var veldig opptatt av at jeg måtte være med mamma men nå kjenner at jeg det ikke hadde gjort noe som helst og bare være meg og mannen :) Han har jo bursdag på julaften og vi har egne tradisjoner bare vi to.
Jeg synes det er skjikkelig kjedelig de årene det bare er oss og svigerfar...

Her kan det aldri bli annethvert år siden vi har 3 familier å ta hensyn til

Det eneste jeg kjenner litt på, er at mange av VÅRE tradisjoner egentlig er MINE.

Julaften formiddag pleier hans familie lese julehefter, se tv, sløve, lese, whatever.
Min pleide bestå av å besøke mormor og morfar og farmor og farfar. Nå har vi bare farmor igjen, men da besløker vi gravstedene dagen før, og farmor på julaften.

Og det er nok mest meg som har "styr" på de andre tradisjonene våre også. Jeg prøver å få ham til å komme med innspill, og han komemr med noen få, men for det meste er han fornøyd han

Det blir spennende og se ja! Burde e bare begynne og forebygge ved positiv test du da

Ja, bør nok, og kommer nok til å gjøre det.

Må bare få den positive testen da...

Back
Topp