Vi feirer annethvert år svigers/mine. Helt greitVi bare bestemte oss for annethvert og holdt på det vi. Det funka, fordi ingen av oss har mye MOT å feire hos den andres, selv om vi nok foretrakk egne.
Jeg foretrekker VÅR jul, kjenner jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi feirer annethvert år svigers/mine. Helt greitVi bare bestemte oss for annethvert og holdt på det vi. Det funka, fordi ingen av oss har mye MOT å feire hos den andres, selv om vi nok foretrakk egne.
Helt enig med degVi bare bestemte oss for annethvert og holdt på det vi. Det funka, fordi ingen av oss har mye MOT å feire hos den andres, selv om vi nok foretrakk egne.
Her er det 18,2 nå....Det er 20 grader ute.
Klokka er 10 på kvelden. I oktober. Det er 20 grader ute.
Det er fønvind.
Ja, 50 mil for ett par dager blir litt lite...Det er veldig langt når man ikke kan bli hele ferien
min mann har stort sett også jobba noen dager, men da på "hjemme"kontor.
Så kjekt daMamma er 5 min gåavstand fra oss så vi kan sove hjemme![]()
Deilig! Tenk at vi er i oktober!!!Her er det 18,2 nå....
Det synes jeg blir mest riktig for dereSå kjekt daaner ikke hvordan vi skal gjøre det når junior kommer, lurer på om jeg vil feire hjemme så kan de som vil komme til oss
![]()
Her har det vært 16 og fønvind, deiligHer er det 14!
Det kan forklare hvorfor det brått er så varmt inneDeilig! Tenk at vi er i oktober!!!
Vi får ta den problemstillingen neste årDet synes jeg blir mest riktig for dere![]()
Vi feirer annethvert år svigers/mine. Helt greit![]()
Det blir spennende og se ja! Burde e bare begynne og forebygge ved positiv test du daBekkenet ja... jeg er spent på hvordan det blir, om det blir et knøtt på oss
1. svangerskap: merket ikke noe
2. svangerskap: Noe murringer i hofte/bekken fra uke 15 som ble påvist bekkenløsning et par uker senree
3. svangerskap: Merket sånne "murringer" allerede før jeg mistet. Jeg mistet 5+2 og etter det var slikemurringer fast dpo-symptom for meg i ca et år, men nå merker jeg mindre og mindre til det.
Men hvordan skal dette gå?
Vi tenkte det vi og, men ble litt feil siden mine foreldre og svigers også har besøk av andre i familien..Så kjekt daaner ikke hvordan vi skal gjøre det når junior kommer, lurer på om jeg vil feire hjemme så kan de som vil komme til oss
![]()
Jeg synes det er skjikkelig kjedelig de årene det bare er oss og svigerfar...Helt enig med degFør jeg var veldig opptatt av at jeg måtte være med mamma men nå kjenner at jeg det ikke hadde gjort noe som helst og bare være meg og mannen
Han har jo bursdag på julaften og vi har egne tradisjoner bare vi to.
JA! EndeligVi får ta den problemstillingen neste århar du/dere fått malt ferdig idag?
Her kan det aldri bli annethvert år siden vi har 3 familier å ta hensyn tilVi bare bestemte oss for annethvert og holdt på det vi. Det funka, fordi ingen av oss har mye MOT å feire hos den andres, selv om vi nok foretrakk egne.
Helt enig med degFør jeg var veldig opptatt av at jeg måtte være med mamma men nå kjenner at jeg det ikke hadde gjort noe som helst og bare være meg og mannen
Han har jo bursdag på julaften og vi har egne tradisjoner bare vi to.
Det blir spennende og se ja! Burde e bare begynne og forebygge ved positiv test du da
Ja da blir det ikke så enkeltVi tenkte det vi og, men ble litt feil siden mine foreldre og svigers også har besøk av andre i familien..