Godt det daUke 16 hos JM, er ikke kvalm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daUke 16 hos JM, er ikke kvalm.
Idol starter igjen nå etter reklamen... Etter det skal jeg legge meg ...
Jeg vurderte det faktisk ^^ Er så kaldt her nå (8 plussHva med bare låne en skjorte av mannen, ikke lukke de nederste knappene og ha en topp i en knall farge under?
Kredittkort er viktig å ha. Til sikkerhet ved netthandel, reiser til utlandet og utlegg for andre. Det er nãr man har litt problemer med økonomi og kanskje litt svak viljestyrke det blir skummelt.Sitter og rister på hodet.
Vi har hatt dårlig råd vi også.
Vi hadde kreditt kort, men turte ikke bruke dem, det ville fort ha ødelagt den kanten vi vippet på.
Godt det da![]()
Det stemmer, jeg har forrige episode på opptak enda, så jeg får spare begge episodene til i morgen!Ååh, er det ikke ønskebarn nå? Jeg får se opptaket etter dusjen, evt se det på iPad.
Var det du som vang i august?Jeg går nå.
Har fått langt i fra de innleggene jeg ønsker i dag, men det får nå være.
Ikke så farlig om jeg ikke klarer 2.000 heller, har jo allerede vunnet en stelleveske
Hehe du får god oppfølging da iallefall ^^Uke 16 JM
Uke 18 OUL
Uke 21 glykosebelastningstest (æsj)
Uke 28 Lege
Fult mulig det er en JM time mellom uke 18 og 28, men det finner jeg ut av senere.
Ja, du er heldig ^^Jeg går nå.
Ikke så farlig om jeg ikke klarer 2.000 heller, har jo allerede vunnet en stelleveske
Var det du som vang i august?![]()
Ikke noe fødsel i sikte hos deg?Ja, du er heldig ^^
Vi har kredittforbud nåKredittkort er viktig å ha. Til sikkerhet ved netthandel, reiser til utlandet og utlegg for andre. Det er nãr man har litt problemer med økonomi og kanskje litt svak viljestyrke det blir skummelt.
Godt å høre dere hadde sterk viljestyrke!![]()
Ja, heldiggrisen. Håper jeg vinner denne gangen. Jeg har en som jeg arvet av naboen din. Altså, 6 år gammel og veldig godt brukt. Ser virkelig behov for en ny nå og hvertfall til den nye ungen.Jeg går nå.
Jo hver dagIkke noe fødsel i sikte hos deg?
♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
ÅhNei, jeg vant for mars skravlingen...
Der er det mye rart!Jeg ser luksusfellen, hjelpes
Me er ein gjeng på 10-12 damerJeg det er heldigvis veldig deilig etterpå, det gjør det litt lettere! All cred til deg som klarte å lirke deg ut av sofaen! Trener du sammen med noen? Jeg har ikke selvdisiplin nok til å trene aleine, så jeg var flink i en periode med svigerinna mi![]()
Tullekynnere liker vi ikkeJo hver dagMen det kommer ikke igang, bare tullekynnere som ikke blir kraftige nok.
Nei, det er bare vas, vondt og plagsomtTullekynnere liker vi ikke
♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡