Felles skravle 2015

På idol;) Er med ei som er fra Folkestad der, husker ikke va hun heter men hun snakker sunnmøring..
Hm... Det har jeg ikke fått med meg. Kanskje det finnes flere steder som heter det. For jeg tipper de ville ha sagt Våler, siden det er det som er kommunen. Folkestad er bare en liten bygd i kommunen...
49

Hm... Det har jeg ikke fått med meg. Kanskje det finnes flere steder som heter det. For jeg tipper de ville ha sagt Våler, siden det er det som er kommunen. Folkestad er bare en liten bygd i kommunen...
49
Folkestad er en liten bygd på Sunnmøre:) 15 min fergetur ra der jeg er fra.

Googlet det, det er folkestad på Sunnmøre også! Så hun er nok derfra:)

Æææ det verker i hele kroppen min! Nei nei nei... Det passer ikke! Holder med dette oppkast styret

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Dere også?!
45
Jepp! Overtok på søndag og må være inne med alle møbler på søndag!!! Myyye jobb og vannlekkasje oppi det hele :p

Jepp! Overtok på søndag og må være inne med alle møbler på søndag!!! Myyye jobb og vannlekkasje oppi det hele :p

Off, det hørtes slitsomt ut.... Pluss vondt i heile kroppen? Føler med deg...

Off, det hørtes slitsomt ut.... Pluss vondt i heile kroppen? Føler med deg...
Heldigvis er det mannen min og pappaen min som gjør det meste! Og i dag ringte mamma og sa hun kunne male så jeg fikk slappe av :) men det ligger i bakhodet hele tiden!

Vi har sak med eierskifterforsikringen og jeg kjenner jeg blir helt gal. Snart tv2 hjelper deg!! Protector kan ta seg sammen. Vi får ikke startet oppussingen før de snart får avklart den saken som egentlig er helt bankers! Nå skal dem heldigvis sende egen takstmannen til å se på det, men alt tar jo så lang tid.
43

Heldigvis er det mannen min og pappaen min som gjør det meste! Og i dag ringte mamma og sa hun kunne male så jeg fikk slappe av :) men det ligger i bakhodet hele tiden!

Veldig bra med så mykje hjelp uansett då:) Godt å ha god familie:)

Vi har sak med eierskifterforsikringen og jeg kjenner jeg blir helt gal. Snart tv2 hjelper deg!! Protector kan ta seg sammen. Vi får ikke startet oppussingen før de snart får avklart den saken som egentlig er helt bankers! Nå skal dem heldigvis sende egen takstmannen til å se på det, men alt tar jo så lang tid.
43
Åååå... Er det ikke typisk?? Ring de!! Få det i media.

Åååå... Er det ikke typisk?? Ring de!! Få det i media.

Ja, media ordner opp! Helt utrolig at man må kontakte de for å få den hjelpa en i utgangspunktet har rett på..

-Fra appen-

Back
Topp