Og vimsete skal det bliNei, det er bare vas, vondt og plagsomt![]()
♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vimsete skal det bliNei, det er bare vas, vondt og plagsomt![]()
Termin om 13 dager! 7. oktober! Jeg var inne på kontroll på lørdag pga blødninger og fikk bekreftet åpning og greier. Så hodet er festet, jeg har åpning og smerter. Nok nåOg vimsete skal det bliNår er termin og hva sier legen?
Deeet klarer du!Jeg må skrive 55 innlegg til for å nå 2000 innlegg! Bør jo klare det på 6 dager![]()
Det klarer du helt sikkertJeg må skrive 55 innlegg til for å nå 2000 innlegg! Bør jo klare det på 6 dager![]()
Dette er spennende!Termin om 13 dager! 7. oktober! Jeg var inne på kontroll på lørdag pga blødninger og fikk bekreftet åpning og greier. Så hodet er festet, jeg har åpning og smerter. Nok nå![]()
Det skal jeg også. Bare se ferdig idol som fortsetter nå.Finner snart køya her også tenker jeg.
Ja, det jlarer jeg uten anstrengelse på en titt innomDeeet klarer du!![]()
altfor mye spenningTermin om 13 dager! 7. oktober! Jeg var inne på kontroll på lørdag pga blødninger og fikk bekreftet åpning og greier. Så hodet er festet, jeg har åpning og smerter. Nok nå![]()
Hvordan gikk det med hun ra Folkestad?Det skal jeg også. Bare se ferdig idol som fortsetter nå.
54
Uten tvil. Det klarer jeg med å bare komme innom for å hilse på alle dere jeg har blitt kjent med her inne. Må jo inn og si godmorgen, høre hva alle skl, fortelle om mine planer og si god natt. Klarer ikke la være...Det klarer du helt sikkert
Det er jeg som bor der. Hun andre bor i råde, hvis du tenker på hun i den andre tråden?Hvordan gikk det med hun ra Folkestad?
Ja, men jeg har gitt oppaltfor mye spenning
Det klarer du vel i kveld?Jeg må skrive 55 innlegg til for å nå 2000 innlegg! Bør jo klare det på 6 dager![]()
På idolDet er jeg som bor der. Hun andre bor i råde, hvis du tenker på hun i den andre tråden?
51
Ja, hadde det ikke vært for at jeg skal legge med rett etter idol. Jeg er så sliten.Det klarer du vel i kveld?![]()
Frå Folkestad på Sunnmøre altså? Har eg ikkje fått med megPå idolEr med ei som er fra Folkestad der, husker ikke va hun heter men hun snakker sunnmøring..
13 dager igjen til termin...Termin om 13 dager! 7. oktober! Jeg var inne på kontroll på lørdag pga blødninger og fikk bekreftet åpning og greier. Så hodet er festet, jeg har åpning og smerter. Nok nå![]()