Felles skravle 2015

Jeg mente såklart VONDERE. Dumme telefon.. Klikker for meg snart :p

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

• Liker
Reactions: EJ
Og vimsete skal det bli :p Når er termin og hva sier legen?

Termin om 13 dager! 7. oktober! Jeg var inne på kontroll på lørdag pga blødninger og fikk bekreftet åpning og greier. Så hodet er festet, jeg har åpning og smerter. Nok nå :P

Jeg må skrive 55 innlegg til for å nå 2000 innlegg! Bør jo klare det på 6 dager;)

Termin om 13 dager! 7. oktober! Jeg var inne på kontroll på lørdag pga blødninger og fikk bekreftet åpning og greier. Så hodet er festet, jeg har åpning og smerter. Nok nå :P
altfor mye spenning :D

Det klarer du helt sikkert
Uten tvil. Det klarer jeg med å bare komme innom for å hilse på alle dere jeg har blitt kjent med her inne. Må jo inn og si godmorgen, høre hva alle skl, fortelle om mine planer og si god natt. Klarer ikke la være...
52

På idol;) Er med ei som er fra Folkestad der, husker ikke va hun heter men hun snakker sunnmøring..
Frå Folkestad på Sunnmøre altså? Har eg ikkje fått med meg:) Har fått med meg ei frå Austefjord og ei frå Volda eller Ørsta :) Er du sunnmøring du ?

13 dager igjen til termin...
Husker jeg en gang sa at i morgen var det 13 dager igjen til termin...
Kvelden etter kom hun

Back
Topp