Hehe, takk. Var litt kjedelig når eg egentlig var klar for sofaen. Men du og du så deilig etterpåDeilig da! Flink du er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, takk. Var litt kjedelig når eg egentlig var klar for sofaen. Men du og du så deilig etterpåDeilig da! Flink du er!
Hodepine, trøtthet og svimmelhet samt kvalme er jo faretegn, men det vet du joNår skal du på neste kontroll?
Ut på tur aldri sur! Lurer på om jeg finner en genser som passer..... Hum....
Ønskebarn!!![]()
Takk!! Hadde gløymt det, men fyrte på opptaket no, så eg kan sjå det etter dusjenØnskebarn!!![]()
Jeg ser luksusfellen, hjelpes

Alle kan havne utfor stupet tenker jeg, men ikke så mye. Vi har selv havnet helt bakpå da jeg ble syk og mistet mye inntekt, men vi har ordnet opp heldigvis.Havnet ikke sånn bakpå heller altså men.Mange av de som er med der er relativt unge.
Lurer noen ganger på om foreldrene deres i det hele tatt har snakket om økonomi med dem.
Virker nesten ikke slik..
Lang ventetid var det velSlo på ønskebarn nå! Hvorfor gråter hub?? Får de ikke gutten?
♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
Alle kan havne utfor stupet tenker jeg, men ikke så mye. Vi har selv havnet helt bakpå da jeg ble syk og mistet mye inntekt, men vi har ordnet opp heldigvis.Havnet ikke sånn bakpå heller altså men.
Mange av de som er med der er relativt unge.
Lurer noen ganger på om foreldrene deres i det hele tatt har snakket om økonomi med dem.
Virker nesten ikke slik..
Det er myyye mer vanlig med slik økonomi enn dere tror. Før jeg beg å jobbe i bank trodde jeg dette var spesialtilfeller det var få av de lager program om. Fikk sjokk! Myye rotete ømonomi rundtom
Kunne lagt meg for to timer sidenIdol starter igjen nå etter reklamen... Etter det skal jeg legge meg ...
Jeg det er heldigvis veldig deilig etterpå, det gjør det litt lettere! All cred til deg som klarte å lirke deg ut av sofaen! Trener du sammen med noen? Jeg har ikke selvdisiplin nok til å trene aleine, så jeg var flink i en periode med svigerinna miHehe, takk. Var litt kjedelig når eg egentlig var klar for sofaen. Men du og du så deilig etterpå![]()