Felles skravle 2015

Ååh, er det ikke ønskebarn nå? Jeg får se opptaket etter dusjen, evt se det på iPad.

Slo på ønskebarn nå! Hvorfor gråter hub?? Får de ikke gutten?

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Alle kan havne utfor stupet tenker jeg, men ikke så mye. Vi har selv havnet helt bakpå da jeg ble syk og mistet mye inntekt, men vi har ordnet opp heldigvis.Havnet ikke sånn bakpå heller altså men.

Selvfølgelig, alle kan havne bakpå.
Men det er stor forskjell på å havne bakpå og prøve så godt man kan, og havne bakpå og bruke kredittkort til alt man ikke trenger slik som mange av dem har gjort

Det er myyye mer vanlig med slik økonomi enn dere tror. Før jeg beg å jobbe i bank trodde jeg dette var spesialtilfeller det var få av de lager program om. Fikk sjokk! Myye rotete ømonomi rundtom

Det er myyye mer vanlig med slik økonomi enn dere tror. Før jeg beg å jobbe i bank trodde jeg dette var spesialtilfeller det var få av de lager program om. Fikk sjokk! Myye rotete ømonomi rundtom

Sitter og rister på hodet.
Vi har hatt dårlig råd vi også.
Vi hadde kreditt kort, men turte ikke bruke dem, det ville fort ha ødelagt den kanten vi vippet på.

Idol starter igjen nå etter reklamen... Etter det skal jeg legge meg ...

Hehe, takk. Var litt kjedelig når eg egentlig var klar for sofaen. Men du og du så deilig etterpå:D
Jeg det er heldigvis veldig deilig etterpå, det gjør det litt lettere! All cred til deg som klarte å lirke deg ut av sofaen! Trener du sammen med noen? Jeg har ikke selvdisiplin nok til å trene aleine, så jeg var flink i en periode med svigerinna mi :P

Back
Topp