Felles skravle 2015

Idol starter igjen nå etter reklamen... Etter det skal jeg legge meg ...

Jeg går nå.
Har fått langt i fra de innleggene jeg ønsker i dag, men det får nå være.
Ikke så farlig om jeg ikke klarer 2.000 heller, har jo allerede vunnet en stelleveske

Sitter og rister på hodet.
Vi har hatt dårlig råd vi også.
Vi hadde kreditt kort, men turte ikke bruke dem, det ville fort ha ødelagt den kanten vi vippet på.
Kredittkort er viktig å ha. Til sikkerhet ved netthandel, reiser til utlandet og utlegg for andre. Det er nãr man har litt problemer med økonomi og kanskje litt svak viljestyrke det blir skummelt.

Godt å høre dere hadde sterk viljestyrke!:)

Ååh, er det ikke ønskebarn nå? Jeg får se opptaket etter dusjen, evt se det på iPad.
Det stemmer, jeg har forrige episode på opptak enda, så jeg får spare begge episodene til i morgen!

Kredittkort er viktig å ha. Til sikkerhet ved netthandel, reiser til utlandet og utlegg for andre. Det er nãr man har litt problemer med økonomi og kanskje litt svak viljestyrke det blir skummelt.

Godt å høre dere hadde sterk viljestyrke!:)
Vi har kredittforbud nå :P Må betale ned den gjelden vi har der, det er nok gjort på et par mnd nå :) Brukte det på ferie og noe annet, så har fått litt etterslep.

Jeg går nå.
Har fått langt i fra de innleggene jeg ønsker i dag, men det får nå være.
Ikke så farlig om jeg ikke klarer 2.000 heller, har jo allerede vunnet en stelleveske
Ja, heldiggrisen. Håper jeg vinner denne gangen. Jeg har en som jeg arvet av naboen din. Altså, 6 år gammel og veldig godt brukt. Ser virkelig behov for en ny nå og hvertfall til den nye ungen.

Ikke noe fødsel i sikte hos deg? :D

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
Jo hver dag :P Men det kommer ikke igang, bare tullekynnere som ikke blir kraftige nok.

Jeg det er heldigvis veldig deilig etterpå, det gjør det litt lettere! All cred til deg som klarte å lirke deg ut av sofaen! Trener du sammen med noen? Jeg har ikke selvdisiplin nok til å trene aleine, så jeg var flink i en periode med svigerinna mi :P
Me er ein gjeng på 10-12 damer :-) veldig grei motivasjon det!

Noen som vet om jeg kan spise blåmuggost dersom jeg har den i en pastasaus ig koker det sammen ? :)

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Back
Topp