Har time kl. 10, så blir nok en stund etter det.Håper det er oppdatert før jeg åker på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har time kl. 10, så blir nok en stund etter det.Håper det er oppdatert før jeg åker på jobb
Det var det jeg tenkte også!Det er samme for meg hvem som får rett, så lenge det er en baby der inne![]()
Tipper gutt på deg jeg forrestenJeg og! Skal oppdatere både i dagbok og i skravletråden så snart jeg får muligheten![]()
Ja men det er greit, bare det blir før 13Har time kl. 10, så blir nok en stund etter det.
Jeg og! Skal oppdatere både i dagbok og i skravletråden så snart jeg får muligheten![]()
Helt sikker er vel vanskelig å være, men jeg krysser likevel fingrene for at alt er braTja, ikke alltid men som regel blir de det.
Jeg gidder ikke bruke energi på å lese på andre som krangler.
Moderator er her inne med jevne mellomrom og ser at vi gjør dette riktig, og det holder for meg
Det tror jeg at jeg skal klareJa men det er greit, bare det blir før 13![]()
Har time kl. 10, så blir nok en stund etter det.
A bør du nok ha 1500
TuMmY LoVe
Krysser fingrene fordet jeg ogsåHelt sikker er vel vanskelig å være, men jeg krysser likevel fingrene for at alt er bra![]()
TakkMasse lykke til.
Gleder meg til oppdatering
Skravle kan vi, vi er en koselig gjeng herVi er innom og tar stikkprøver ja, går greit for seg inne her så ville ikke vært bekymretSå lenge dere følger forumsregler ift spamming etc er skravletråder bare hyggelig!
Vi klarer ikke få med oss riktig alt da, det er dere for ivrige i skravlinga til![]()
Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det
Jippi, det er bra, Ellers blir det så lenge å venteDet tror jeg at jeg skal klare![]()
Felles mld til ossDu må gjøre det med en eneste gang!! Eller så må du sende meg meld på fb rett etter
♡ Februar 2015 ♡
Jepp, i morgen er det bare å sitte klistret til fellestrådenJuuuhuuu![]()
![]()
Må følge godt med i morra skjønner jeg
![]()
Kanskje gutt, men jeg føler meg ganske blank. Hvis du ser hva jeg svarte Molly, så ser du at jeg ikke har særlig hold i teorien min![]()