Felles skravle 2015

Her er virkelig ingen juks, bare gode skravlere! Mye av skravlingen til en del som ligger på topp, er inne på skjulte forum, så skjønner ikke hvordan hun kan holde kontroll på alle.
Så lenge moderatorene ikke klager så har ikke de noe de skulle ha sagt, de er bare sjalu for at de ikke ligger på topp ;)

Fikk skikkelig lyst på cola her, merkelig nok:p og kva skjedde så? Gubben kom jaggu med ei kald boks med cola. Trur han må ha lest tankane mine:D eller fått litt inspirasjon av mannen til Lovebelly, utan å vere klar over det:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Jeg tipper jente :D

♡ Februar 2015 ♡
Det er rart det, for alle jeg kjenner tror det blir jente. Vet ikke hvor de har det fra, men hadde vært veldig koselig om det hadde blitt en liten jente:)

Jeg gleder meg til jul hver gang jeg går fra jobb. :rendeer:rendeer

Rett ved siden av jobben ligger en McDonalds.
Der friterer det masse, løkringer, pomes frits, kylling nugets +++ er sikker på at dersom jeg hadde bedt dem fritere hamburgeren ville da ha gjort det. Kunne kanskje blitt en interessant smak. Kanskje jeg skal prøve en gang.
Hmm.. Nok om det..
Hva var det jeg pratet om igjen ???
Jul ja, denne gravidhjernen forvirrer meg og får meg til å skrive om alt annet enn opprinnelig planlagt.
Og der gjorde den det igjen..

McD, jul...
Vet dere hva det lukter?
Den lukten får meg til å tenke på disse vognene som popper opp over alt like før jul og selger ferske smultringer :Heartred
De som er så gode at man velger å stå i kø i -20 grader fordi når man får dem rett fra maskinen er de myke og varme inni, og sprø rundt. Kjøper man når det ikke er kø kan de ha ligget pakket i poser litt og ikke er sprø lenger..

Gleder meg til jul :santa:santa:santa
Satt bare å ventet på at det skulle stå smultringer i innlegget ditt :D namnam gleder meg sykt til de kommer!!!

Fikk skikkelig lyst på cola her, merkelig nok:p og kva skjedde så? Gubben kom jaggu med ei kald boks med cola. Trur han må ha lest tankane mine:D eller fått litt inspirasjon av mannen til Lovebelly, utan å vere klar over det:-)

Tankeoverføring ;)

TuMmY LoVe

Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det

Jeg gidder ikke bruke energi på å lese på andre som krangler.
Moderator er her inne med jevne mellomrom og ser at vi gjør dette riktig, og det holder for meg

Det er rart det, for alle jeg kjenner tror det blir jente. Vet ikke hvor de har det fra, men hadde vært veldig koselig om det hadde blitt en liten jente:)
Uansett blir det kjempe koselig :D Her tror alle gutt sånn som meg :) Æææ, spennende!!

♡ Februar 2015 ♡

Egentlig gutt, men bare løst basert på ulike ting. Jeg har f.eks. fått et stort behov for fet mat som er typisk "guttemat", og det ene ul-bildet fra tidlig ul. Der kan det se ut som om babyen "sitter" på kameraet, og da ser det ut som gutt, men jeg er ikke helt sikker på hva bildet egentlig viser... Er veldig spent!
Hihi jeg tror også du får gutt! :D Spennende, håper alt ser strålende ut <3

Fikk skikkelig lyst på cola her, merkelig nok:p og kva skjedde så? Gubben kom jaggu med ei kald boks med cola. Trur han må ha lest tankane mine:D eller fått litt inspirasjon av mannen til Lovebelly, utan å vere klar over det:)

Heldig du! Det nærmeste jeg kommer cola her i huset er fra sirup til kullsyremaskinen. Grei nok som erstatning, men langt i fra like godt som originalen.

Back
Topp