Men nå er du i godt selskap.Ikke for dere forumvante kanskjeEr lenge siden jeg var superaktiv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men nå er du i godt selskap.Ikke for dere forumvante kanskjeEr lenge siden jeg var superaktiv
![]()
For å være på lista trenger du nok ikke mer enn 300 innleggJeg begynner å se at 2000 innlegg kan bli litt vanskelig.... Hehehe.. Men vil holde meg godt oppe på topp 100. Så det skal skravles for harde livet![]()
Hadde forstått det om det omtrent bare var ja/nei osv. Men det er det absolutt ikkez
TuMmY LoVe
Kanskje gutt, men jeg føler meg ganske blank. Hvis du ser hva jeg svarte Molly, så ser du at jeg ikke har særlig hold i teorien minIiiiiiiiiii....!!! Så gøy!! Hva sier magefølelsen?![]()
Så lenge moderatorene ikke klager så har ikke de noe de skulle ha sagt, de er bare sjalu for at de ikke ligger på toppHer er virkelig ingen juks, bare gode skravlere! Mye av skravlingen til en del som ligger på topp, er inne på skjulte forum, så skjønner ikke hvordan hun kan holde kontroll på alle.
Tror ikke hun har det heller.Her er virkelig ingen juks, bare gode skravlere! Mye av skravlingen til en del som ligger på topp, er inne på skjulte forum, så skjønner ikke hvordan hun kan holde kontroll på alle.
Tenk deg en skravletråd som hadde gått sånn her:
Ja
Nei
Ja
Nei
Nei
Haha![]()
Det er rart det, for alle jeg kjenner tror det blir jente. Vet ikke hvor de har det fra, men hadde vært veldig koselig om det hadde blitt en liten jenteJeg tipper jente
♡ Februar 2015 ♡
Tja je ble aktiv igjen i mars ens , så jeg er ikke så forumvantIkke for dere forumvante kanskjeEr lenge siden jeg var superaktiv
![]()
For å være på lista trenger du nok ikke mer enn 300 innlegg
TuMmY LoVe
Satt bare å ventet på at det skulle stå smultringer i innlegget dittJeg gleder meg til jul hver gang jeg går fra jobb.
Rett ved siden av jobben ligger en McDonalds.
Der friterer det masse, løkringer, pomes frits, kylling nugets +++ er sikker på at dersom jeg hadde bedt dem fritere hamburgeren ville da ha gjort det. Kunne kanskje blitt en interessant smak. Kanskje jeg skal prøve en gang.
Hmm.. Nok om det..
Hva var det jeg pratet om igjen ???
Jul ja, denne gravidhjernen forvirrer meg og får meg til å skrive om alt annet enn opprinnelig planlagt.
Og der gjorde den det igjen..
McD, jul...
Vet dere hva det lukter?
Den lukten får meg til å tenke på disse vognene som popper opp over alt like før jul og selger ferske smultringer
De som er så gode at man velger å stå i kø i -20 grader fordi når man får dem rett fra maskinen er de myke og varme inni, og sprø rundt. Kjøper man når det ikke er kø kan de ha ligget pakket i poser litt og ikke er sprø lenger..
Gleder meg til jul![]()
TankeoverføringFikk skikkelig lyst på cola her, merkelig nokog kva skjedde så? Gubben kom jaggu med ei kald boks med cola. Trur han må ha lest tankane mine
eller fått litt inspirasjon av mannen til Lovebelly, utan å vere klar over det
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det
Men nå er du i godt selskap.![]()
Haha ja! Det hadde fort blitt kjedelig i lengden!!Tenk deg en skravletråd som hadde gått sånn her:
Ja
Nei
Ja
Nei
Nei
Haha![]()
Tipper guttDet er rart det, for alle jeg kjenner tror det blir jente. Vet ikke hvor de har det fra, men hadde vært veldig koselig om det hadde blitt en liten jente![]()
Uansett blir det kjempe koseligDet er rart det, for alle jeg kjenner tror det blir jente. Vet ikke hvor de har det fra, men hadde vært veldig koselig om det hadde blitt en liten jente![]()
Hihi jeg tror også du får gutt!Egentlig gutt, men bare løst basert på ulike ting. Jeg har f.eks. fått et stort behov for fet mat som er typisk "guttemat", og det ene ul-bildet fra tidlig ul. Der kan det se ut som om babyen "sitter" på kameraet, og da ser det ut som gutt, men jeg er ikke helt sikker på hva bildet egentlig viser... Er veldig spent!
Heldig du! Det nærmeste jeg kommer cola her i huset er fra sirup til kullsyremaskinen. Grei nok som erstatning, men langt i fra like godt som originalen.Fikk skikkelig lyst på cola her, merkelig nokog kva skjedde så? Gubben kom jaggu med ei kald boks med cola. Trur han må ha lest tankane mine
eller fått litt inspirasjon av mannen til Lovebelly, utan å vere klar over det
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app