Felles skravle 2015

Det er samme for meg hvem som får rett, så lenge det er en baby der inne :p
Det var det jeg tenkte også! :) Men en lurer jo på hvem som befinner seg inni der da! :D

Tja, ikke alltid men som regel blir de det.
Helt sikker er vel vanskelig å være, men jeg krysser likevel fingrene for at alt er bra :)

Jeg gidder ikke bruke energi på å lese på andre som krangler.
Moderator er her inne med jevne mellomrom og ser at vi gjør dette riktig, og det holder for meg

Vi er innom og tar stikkprøver ja, går greit for seg inne her så ville ikke vært bekymret :) Så lenge dere følger forumsregler ift spamming etc er skravletråder bare hyggelig!

Vi klarer ikke få med oss riktig alt da, det er dere for ivrige i skravlinga til ;)

Vi er innom og tar stikkprøver ja, går greit for seg inne her så ville ikke vært bekymret :) Så lenge dere følger forumsregler ift spamming etc er skravletråder bare hyggelig!

Vi klarer ikke få med oss riktig alt da, det er dere for ivrige i skravlinga til ;)
Skravle kan vi, vi er en koselig gjeng her :) Og dersom noen ikke følger reglene her inne, før de høre det av noen andre :D Vi passer på hverandre :D

Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det

Jeg har ikke sett noen som bare konsekvent svarer ja og nei.. Og at det skyldes på "oss gamle" gjør meg litt forbannet. Vi skravler, svarer der vi kan og de fleste er vel generelt høflige.
Klart urokråker er det over alt, men ikke blant toppskravlerne.. er det det? (Kanskje jeg bare er eller naiv?)

Juuuhuuu :) :) :) Må følge godt med i morra skjønner jeg ;)
Jepp, i morgen er det bare å sitte klistret til fellestråden :P "Heldigvis" er det ikke så mye skravling her på formiddagen, sånn at det er mulig å se innlegget mitt mer enn et par minutter:)

Kanskje gutt, men jeg føler meg ganske blank. Hvis du ser hva jeg svarte Molly, så ser du at jeg ikke har særlig hold i teorien min :p

Ultralyd blir spennende :D

Jeg hadde ingen magefølelse og fikk ikke vite før på privat ul :p

Back
Topp