BabyGrogu
Elsker forumet
Kanskje gutt, men jeg føler meg ganske blank. Hvis du ser hva jeg svarte Molly, så ser du at jeg ikke har særlig hold i teorien min![]()
Gleder meg til du kommer tilbake fra oul jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje gutt, men jeg føler meg ganske blank. Hvis du ser hva jeg svarte Molly, så ser du at jeg ikke har særlig hold i teorien min![]()
For å være på lista trenger du nok ikke mer enn 300 innlegg
TuMmY LoVe
Jeg gleder meg til jul hver gang jeg går fra jobb.
Rett ved siden av jobben ligger en McDonalds.
Der friterer det masse, løkringer, pomes frits, kylling nugets +++ er sikker på at dersom jeg hadde bedt dem fritere hamburgeren ville da ha gjort det. Kunne kanskje blitt en interessant smak. Kanskje jeg skal prøve en gang.
Hmm.. Nok om det..
Hva var det jeg pratet om igjen ???
Jul ja, denne gravidhjernen forvirrer meg og får meg til å skrive om alt annet enn opprinnelig planlagt.
Og der gjorde den det igjen..
McD, jul...
Vet dere hva det lukter?
Den lukten får meg til å tenke på disse vognene som popper opp over alt like før jul og selger ferske smultringer
De som er så gode at man velger å stå i kø i -20 grader fordi når man får dem rett fra maskinen er de myke og varme inni, og sprø rundt. Kjøper man når det ikke er kø kan de ha ligget pakket i poser litt og ikke er sprø lenger..
Gleder meg til jul![]()
Da hadde jeg ikke vært her for å si det sånnHaha ja! Det hadde fort blitt kjedelig i lengden!!
Vi får se hvem som har rett. Meg og deg (+lanterne), eller TwinkleTipper gutt![]()
Det hørtes ut som en dårlig erstatning....Heldig du! Det nærmeste jeg kommer cola her i huset er fra sirup til kullsyremaskinen. Grei nok som erstatning, men langt i fra like godt som originalen.
Det håper jeg og! Store avvik hadde vel blitt oppdaget på tidlig ul?Hihi jeg tror også du får gutt!Spennende, håper alt ser strålende ut <3
Tipper jente jegVi får se hvem som har rett. Meg og deg (+lanterne), eller Twinkle![]()
Ja, det hadde detDet håper jeg og! Store avvik hadde vel blitt oppdaget på tidlig ul?
Jeg og! Skal oppdatere både i dagbok og i skravletråden så snart jeg får mulighetenGleder meg til du kommer tilbake fra oul jeg![]()
![]()
![]()
Det er det , veldig mange fineOg det er mange fine premier på topp 100
Ja, det tenker jeg, så er ikke så veldig viktig å nå de 2000 innleggene.Og det er mange fine premier på topp 100
A bør du nok ha 1500Ok,topp 20 daEller topp 10
![]()
Tja, ikke alltid men som regel blir de det.Det håper jeg og! Store avvik hadde vel blitt oppdaget på tidlig ul?
Du må gjøre det med en eneste gang!! Eller så må du sende meg meld på fb rett etterJeg og! Skal oppdatere både i dagbok og i skravletråden så snart jeg får muligheten![]()
Håper det er oppdatert før jeg åker på jobbJeg og! Skal oppdatere både i dagbok og i skravletråden så snart jeg får muligheten![]()
Er det det hun heter?India Fisher? Haha, har lest rulleteksten en god del ganger![]()
Det er samme for meg hvem som får rett, så lenge det er en baby der inneVi får se hvem som har rett. Meg og deg (+lanterne), eller Twinkle![]()
Satt bare å ventet på at det skulle stå smultringer i innlegget dittnamnam gleder meg sykt til de kommer!!!
Ja det tror jegDet håper jeg og! Store avvik hadde vel blitt oppdaget på tidlig ul?