BabyGrogu
Elsker forumet
Bare 13 timer til OUL!![]()
Iiiiiiiiiii....!!! Så gøy!! Hva sier magefølelsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 13 timer til OUL!![]()
Du får gjøre detKuli!! Får innom her i blant og hjelpe dere med innlegg denne mnd da...Er nok ingen superskravler nå. Litt mye på "tapetet" framover så får nok ikke til 2000 selv..
![]()
Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør detDet at jeg syns de er teite betyr ikke at jeg blir sur over dem.
Ok, noen mener de er for å sanke innlegg, men så lenge det er på generelt hvor alle har tilgang og kan svare, og få innlegget ser jeg ikke helt problemet bare ikke generelt blir helt fylt av dem
Egentlig gutt, men bare løst basert på ulike ting. Jeg har f.eks. fått et stort behov for fet mat som er typisk "guttemat", og det ene ul-bildet fra tidlig ul. Der kan det se ut som om babyen "sitter" på kameraet, og da ser det ut som gutt, men jeg er ikke helt sikker på hva bildet egentlig viser... Er veldig spent!Er det sant?!?!?!Så spennende. Hva sier magefølelsen?
Du får gjøre detJeg ser det litt ann om jeg klarer 2000, frister ikke egentlig.
Var i grunn det inntrykket jeg også fikkSynes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det
Mmm drikker det nå jeg, cola <3Jeg også. Iskald cola med isbiterMen vi har sprita da, det funker det også
![]()
Jeg tar innpå...1232 av 1235 wohoooHihi og når du har fått med deg alt, er det 9 sider tilHihi. Neida ikke så galt!
2000 innlegg er i grunn ikke så veldig vasnkeligJeg begynner å se at 2000 innlegg kan bli litt vanskelig.... Hehehe.. Men vil holde meg godt oppe på topp 100. Så det skal skravles for harde livet![]()
åååh det har jeg i kjøleskapet..Mmm drikker det nå jeg, cola <3
Jeg tipper jenteEgentlig gutt, men bare løst basert på ulike ting. Jeg har f.eks. fått et stort behov for fet mat som er typisk "guttemat", og det ene ul-bildet fra tidlig ul. Der kan det se ut som om babyen "sitter" på kameraet, og da ser det ut som gutt, men jeg er ikke helt sikker på hva bildet egentlig viser... Er veldig spent!
Det var suuupergodt!!Jeg også. Iskald cola med isbiterMen vi har sprita da, det funker det også
![]()
Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det
Her er virkelig ingen juks, bare gode skravlere! Mye av skravlingen til en del som ligger på topp, er inne på skjulte forum, så skjønner ikke hvordan hun kan holde kontroll på alle.Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det
67 pr dag2000 innlegg er i grunn ikke så veldig vasnkelig![]()
Hadde forstått det om det omtrent bare var ja/nei osv. Men det er det absolutt ikkezNei,dere skriver jo ordentlige innlegg om alt og ingentingOg godt er det,for ellers hadde det blitt kjeeeedelig
![]()
2000 innlegg er i grunn ikke så veldig vasnkelig![]()
Jeg er jo livredd for å gå glipp av noe og si noe dumtDu behøver ikke lese deg opp dersom du ikke vil

Tenk deg en skravletråd som hadde gått sånn her:Nei,dere skriver jo ordentlige innlegg om alt og ingentingOg godt er det,for ellers hadde det blitt kjeeeedelig
![]()