Felles skravle 2015

Kuli!! Får innom her i blant og hjelpe dere med innlegg denne mnd da... ;) Er nok ingen superskravler nå. Litt mye på "tapetet" framover så får nok ikke til 2000 selv.. :)
Du får gjøre det :D Jeg ser det litt ann om jeg klarer 2000, frister ikke egentlig.

Det at jeg syns de er teite betyr ikke at jeg blir sur over dem.
Ok, noen mener de er for å sanke innlegg, men så lenge det er på generelt hvor alle har tilgang og kan svare, og få innlegget ser jeg ikke helt problemet bare ikke generelt blir helt fylt av dem
Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det

Er det sant?!?!?! :D Så spennende. Hva sier magefølelsen?
Egentlig gutt, men bare løst basert på ulike ting. Jeg har f.eks. fått et stort behov for fet mat som er typisk "guttemat", og det ene ul-bildet fra tidlig ul. Der kan det se ut som om babyen "sitter" på kameraet, og da ser det ut som gutt, men jeg er ikke helt sikker på hva bildet egentlig viser... Er veldig spent!

Egentlig gutt, men bare løst basert på ulike ting. Jeg har f.eks. fått et stort behov for fet mat som er typisk "guttemat", og det ene ul-bildet fra tidlig ul. Der kan det se ut som om babyen "sitter" på kameraet, og da ser det ut som gutt, men jeg er ikke helt sikker på hva bildet egentlig viser... Er veldig spent!
Jeg tipper jente :D

♡ Februar 2015 ♡

Synes det virker som at hun som laget den tråden trur at vi toppskravlerne jukser til oss poeng, sånn jeg leser det. Men ingen av oss gjør det
Her er virkelig ingen juks, bare gode skravlere! Mye av skravlingen til en del som ligger på topp, er inne på skjulte forum, så skjønner ikke hvordan hun kan holde kontroll på alle.

Jeg gleder meg til jul hver gang jeg går fra jobb. :rendeer:rendeer

Rett ved siden av jobben ligger en McDonalds.
Der friterer det masse, løkringer, pomes frits, kylling nugets +++ er sikker på at dersom jeg hadde bedt dem fritere hamburgeren ville da ha gjort det. Kunne kanskje blitt en interessant smak. Kanskje jeg skal prøve en gang.
Hmm.. Nok om det..
Hva var det jeg pratet om igjen ???
Jul ja, denne gravidhjernen forvirrer meg og får meg til å skrive om alt annet enn opprinnelig planlagt.
Og der gjorde den det igjen..

McD, jul...
Vet dere hva det lukter?
Den lukten får meg til å tenke på disse vognene som popper opp over alt like før jul og selger ferske smultringer :Heartred
De som er så gode at man velger å stå i kø i -20 grader fordi når man får dem rett fra maskinen er de myke og varme inni, og sprø rundt. Kjøper man når det ikke er kø kan de ha ligget pakket i poser litt og ikke er sprø lenger..

Gleder meg til jul :santa:santa:santa

Back
Topp