Felles skravle 2015

Ble et særs ulekkert hopp :P Tok av meg buksen på soverommet, og kledde på meg ny bukse mens jeg var på vei ut stuen. En fot i buksen, en utenfor :D
Haha, ser det for meg :p

Hihi og når du har fått med deg alt, er det 9 sider til :p Hihi. Neida ikke så galt!
Joo jeg er på side 1225 av 1232, men jeg får inn de postene dere svarer på innimellom. merkelig nok :p

Mulig det er det for deg , men er jo ikke det for alle. Greia var jo at om noen spør et ja/nei spørsmål så er det teit å bli sur om man svarer bare ja eller nei
Det at jeg syns de er teite betyr ikke at jeg blir sur over dem.
Ok, noen mener de er for å sanke innlegg, men så lenge det er på generelt hvor alle har tilgang og kan svare, og få innlegget ser jeg ikke helt problemet bare ikke generelt blir helt fylt av dem

Phew, har lest gjennom alt her. Det går unna gitt:p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Bare 13 timer til OUL! :smiley-bounce013

Tror jeg har den snilleste mannen ;) ikke drukket cola siden jeg ble gravid og har siklet etter det lenge ;) så kom mannen hjem med dette og sa: jukse cola teller vel ikke?;) og nei, det teller ikke NÅ ;)ImageUploadedByBV Forum1409684173.438399.jpg

TuMmY LoVe

Phew, har lest gjennom alt her. Det går unna gitt:p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Det er det nesten ikke vits i å prøve på :P Er bare til å hoppe inn i samtalen akkurat der den sluttet :)

Back
Topp