hahaha jeg hadde faktisk ikke lest den før nå.. GenialtThihi... Noe sånt jaProfilbildet mitt sier vel alt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha jeg hadde faktisk ikke lest den før nå.. GenialtThihi... Noe sånt jaProfilbildet mitt sier vel alt
![]()
Det vet jo vi med mager alt om. hahaha
Tror ikke at jeg orker jeg. Selv om jeg vil være med i trekning av stelleveske.Det gjør vi ja
Haha, ser det for megBle et særs ulekkert hoppTok av meg buksen på soverommet, og kledde på meg ny bukse mens jeg var på vei ut stuen. En fot i buksen, en utenfor
![]()
Fant den igjenNei er den der
Joo jeg er på side 1225 av 1232, men jeg får inn de postene dere svarer på innimellom. merkelig nokHihi og når du har fått med deg alt, er det 9 sider tilHihi. Neida ikke så galt!
Det at jeg syns de er teite betyr ikke at jeg blir sur over dem.Mulig det er det for deg , men er jo ikke det for alle. Greia var jo at om noen spør et ja/nei spørsmål så er det teit å bli sur om man svarer bare ja eller nei
Siden det ble nesten 3 kg forrige gang, er jeg sikker på at den lille klarer å vokse seg større enn sine søsken denne gangenHar ikke nå.
Nå var hun 200 g mer enn gutten, og kom 13 dager tidligere...
Kan kanskje ha hatt litt å si..
Ønsker fremdeles en på over 3 kg
Takk, nå har jeg bare 9 sider å lese før jeg har fått med med alt..![]()
en annen dag da, er fortsatt tidlig i mnd.Tror ikke at jeg orker jeg. Selv om jeg vil være med i trekning av stelleveske.![]()
Tror den ble stille i den nåFant den igjenredd jeg gikk glipp av action
TuMmY LoVe
Nei ikke du nei, men var jo det som ble diskutert i tråden på genereltDet at jeg syns de er teite betyr ikke at jeg blir sur over dem.
Ok, noen mener de er for å sanke innlegg, men så lenge det er på generelt hvor alle har tilgang og kan svare, og få innlegget ser jeg ikke helt problemet bare ikke generelt blir helt fylt av dem
Det er det nesten ikke vits i å prøve påPhew, har lest gjennom alt her. Det går unna gitt
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
FillernTror den ble stille i den nå
For en snill mannTror jeg har den snilleste mannenikke drukket cola siden jeg ble gravid og har siklet etter det lenge
så kom mannen hjem med dette og sa: jukse cola teller vel ikke?
og nei, det teller ikke NÅ
Vis vedlegget 75595
TuMmY LoVe
Så den ja, du var å svarte i den også så jeg.Fillerndet er jo startet en ny der nå
TuMmY LoVe
Skravle
en annen dag da, er fortsatt tidlig i mnd.
Det er ikke lenge i det hele tattBare 13 timer til OUL!![]()