Felles skravle 2015

Jeg har ikke sett noen som bare konsekvent svarer ja og nei.. Og at det skyldes på "oss gamle" gjør meg litt forbannet. Vi skravler, svarer der vi kan og de fleste er vel generelt høflige.
Klart urokråker er det over alt, men ikke blant toppskravlerne.. er det det? (Kanskje jeg bare er eller naiv?)
Ja jeg så de gamle fikk skylda, sånne innlegg gjør det bare ukoselig for resten

Skravle kan vi, vi er en koselig gjeng her :) Og dersom noen ikke følger reglene her inne, før de høre det av noen andre :D Vi passer på hverandre :D

Vi egynner å få god trening med det :)
Og vil ikke miste noe.

33

Vi skravlere er visstnok dårlige mødre, ifølge eksperter på generelt!
Sorry men klarte ikke la være å svare!

TuMmY LoVe

Hu så ikke hva jeg skrev :(

♡ Februar 2015 ♡
Joda, men det ble skravlet så fort at jeg ikke fikk svart på den før den forsvant :P Klart jeg skal oppdatere deg!

Jeg har ikke sett noen som bare konsekvent svarer ja og nei.. Og at det skyldes på "oss gamle" gjør meg litt forbannet. Vi skravler, svarer der vi kan og de fleste er vel generelt høflige.
Klart urokråker er det over alt, men ikke blant toppskravlerne.. er det det? (Kanskje jeg bare er eller naiv?)

Nei ingen urokråker blandt oss nei, ikke som jeg har oppfattet

Vi skravlere er visstnok dårlige mødre, ifølge eksperter på generelt!
Sorry men klarte ikke la være å svare!

TuMmY LoVe
Er det sant? Haha. Men de som ikke har barn da? Kommer de til å bli dårlige mødre :P?

Joda, men det ble skravlet så fort at jeg ikke fikk svart på den før den forsvant :P Klart jeg skal oppdatere deg!
Flott :D Jeg er like spent på deg som meg vettu :p

♡ Februar 2015 ♡

Vi er innom og tar stikkprøver ja, går greit for seg inne her så ville ikke vært bekymret :) Så lenge dere følger forumsregler ift spamming etc er skravletråder bare hyggelig!

Vi klarer ikke få med oss riktig alt da, det er dere for ivrige i skravlinga til ;)

Det er litt kjipt at folk tror vi jukser bare fordi vi har mange innlegg :(
Det blir mye hets og det synes jeg er unødvendig.

Men det er nok en mulighet å lage rapport over hvor mange ganger en bruker skriver et enkelt ord i en post kjenner jeg forumteknikken rett. :D Og det er sikkert mulighet å sette på overvåkning av enkeltord. :p

Back
Topp