Felles skravle 2015

Å, det er kjedelig! På Netflix har de en serie som heter The Killing, verdt å se :D Kjempe spennende :)

♡ Februar 2015 ♡
Hva handler den om ?:) Jeg trenger en ny serie å se på. Hihi. Foresten nå har jeg begynt å se PPL igjen. Har ikke sett s 5 :)

Hva handler den om ?:) Jeg trenger en ny serie å se på. Hihi. Foresten nå har jeg begynt å se PPL igjen. Har ikke sett s 5 :)
Nå synes jeg PPL begynner å bli litt langtekkelig igrunn :(

Hva handler den om igjen da? Haha :p Det er en poltitdame, men den er helt annderledes enn andre serier. Jeg elsker serier der jeg ikke greier å gjette meg til slutten, og det greide jeg hvertfall ikke her, spennende hele tiden :D

♡ Februar 2015 ♡

The Killing skal sjekkes ut! Hva står PPL for?

Fra mobil.

The Killing skal sjekkes ut! Hva står PPL for?

Fra mobil.
Pretty little liars, er på en måte en blanding mellom en tenåringsversjon av "Frustrerte fruer" og "I know what you did last summer"

Jeg må tisse, men har tenkt til å ta en EL-test og burde holde meg en stund til. Og jeg er tørst. Harde bud. :p

*Taster på app på mobilen*

Livet er hardt som prøver...

fra app

Haha bare jeg som skrev feil. PLL = pretty little liars. Men det var ikke så gøy lenger!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg skrev feil selv :p

♡ Februar 2015 ♡

Livet er hardt som prøver...

fra app

Haha.. Ja. Særlig å være tørst og tissetrengt.

Lenge siden jeg har tatt EL-test nå. Glemt hvor gøy det er å få to tydelige streker uansett. :D

Haha.. Ja. Særlig å være tørst og tissetrengt.

Lenge siden jeg har tatt EL-test nå. Glemt hvor gøy det er å få to tydelige streker uansett. :D

Det er det værste av alt med disse EL greiene! Nærmer det seg?

♡ Februar 2015 ♡

Det er det værste av alt med disse EL greiene! Nærmer det seg?

♡ Februar 2015 ♡

Det kan se sånn ut, selv om det er veldig tidlig da. Vente og se. Det er pga alle kroppens symptomer at jeg i det hele tatt tok en test nå, egentlig skulle jeg begynne å teste om 3-4 dager.

Det kan se sånn ut, selv om det er veldig tidlig da. Vente og se. Det er pga alle kroppens symptomer at jeg i det hele tatt tok en test nå, egentlig skulle jeg begynne å teste om 3-4 dager.

La dette bli siste pp med EL testing og temping!

♡ Februar 2015 ♡

Hva er deres planer for dagen? :) Jeg er sykemeldt ut uken og manne begynte på jobb igjen i dag, nå er det tomt hjemme :) Vært så deilig å hatt han hjemme :D

Hva er deres planer for dagen? :) Jeg er sykemeldt ut uken og manne begynte på jobb igjen i dag, nå er det tomt hjemme :) Vært så deilig å hatt han hjemme :D

Hittil har jeg gått to turer, en kort kl 06:30 og en lang for en times tid siden.
Ellers så har jeg bestilt UL time.
Av det jeg skal gjøre i dag gjenstår å henge opp noe tøy, sette på tørketrommel, sette i gang en ny maskin med klær, ta ut av oppvaskmaskinen, lage middag og vaske over gulvene i andre etasje

Hittil har jeg gått to turer, en kort kl 06:30 og en lang for en times tid siden.
Ellers så har jeg bestilt UL time.
Av det jeg skal gjøre i dag gjenstår å henge opp noe tøy, sette på tørketrommel, sette i gang en ny maskin med klær, ta ut av oppvaskmaskinen, lage middag og vaske over gulvene i andre etasje
Så effektiv du er da :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg rydder og vasker altanen slik at den er klar for nytt gulv og nye planter. Mannen sager og spikerer i garderobeskapet vårt sånn at vi kan få plass til å henge jakker der. Da vi flyttet inn var det bare hyller over hele skapet.

Kl. 15 blir vaskekjelleren vår, så da skal det vaskes klær for harde livet :D

Fra mobil.

Jeg rydder og vasker altanen slik at den er klar for nytt gulv og nye planter. Mannen sager og spikerer i garderobeskapet vårt sånn at vi kan få plass til å henge jakker der. Da vi flyttet inn var det bare hyller over hele skapet.

Kl. 15 blir vaskekjelleren vår, så da skal det vaskes klær for harde livet :D

Fra mobil.
Skjønner at jeg og burde gjort noe her :p

Da blir det nok veldig fint hos dere :D

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp