Molly
Med lille spira i magen <3
Hva handler den om ?Å, det er kjedelig! På Netflix har de en serie som heter The Killing, verdt å seKjempe spennende
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva handler den om ?Å, det er kjedelig! På Netflix har de en serie som heter The Killing, verdt å seKjempe spennende
♡ Februar 2015 ♡
Nå synes jeg PPL begynner å bli litt langtekkelig igrunnHva handler den om ?Jeg trenger en ny serie å se på. Hihi. Foresten nå har jeg begynt å se PPL igjen. Har ikke sett s 5
![]()
Pretty little liars, er på en måte en blanding mellom en tenåringsversjon av "Frustrerte fruer" og "I know what you did last summer"The Killing skal sjekkes ut! Hva står PPL for?
Fra mobil.
Skulle det ikke da ha vært PLL og ikke PPLPretty little liars, er på en måte en blanding mellom en tenåringsversjon av "Frustrerte fruer" og "I know what you did last summer"
Skulle det ikke da ha vært PLL og ikke PPL
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Haha bare jeg som skrev feil. PLL = pretty little liars. Men det var ikke så gøy lenger!Sorry, leste litt fort.
Ingen aning om hva PPL er...
Jeg skrev feil selvHaha bare jeg som skrev feil. PLL = pretty little liars. Men det var ikke så gøy lenger!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Livet er hardt som prøver...
fra app
Det er det værste av alt med disse EL greiene! Nærmer det seg?Haha.. Ja. Særlig å være tørst og tissetrengt.
Lenge siden jeg har tatt EL-test nå. Glemt hvor gøy det er å få to tydelige streker uansett.![]()
*Taster på app på mobilen*
Det er det værste av alt med disse EL greiene! Nærmer det seg?
♡ Februar 2015 ♡
La dette bli siste pp med EL testing og temping!Det kan se sånn ut, selv om det er veldig tidlig da. Vente og se. Det er pga alle kroppens symptomer at jeg i det hele tatt tok en test nå, egentlig skulle jeg begynne å teste om 3-4 dager.
*Taster på app på mobilen*
La dette bli siste pp med EL testing og temping!
♡ Februar 2015 ♡
Hva er deres planer for dagen?Jeg er sykemeldt ut uken og manne begynte på jobb igjen i dag, nå er det tomt hjemme
Vært så deilig å hatt han hjemme
![]()
Så effektiv du er daHittil har jeg gått to turer, en kort kl 06:30 og en lang for en times tid siden.
Ellers så har jeg bestilt UL time.
Av det jeg skal gjøre i dag gjenstår å henge opp noe tøy, sette på tørketrommel, sette i gang en ny maskin med klær, ta ut av oppvaskmaskinen, lage middag og vaske over gulvene i andre etasje
Hva er deres planer for dagen?Jeg er sykemeldt ut uken og manne begynte på jobb igjen i dag, nå er det tomt hjemme
Vært så deilig å hatt han hjemme
![]()
Skjønner at jeg og burde gjort noe herJeg rydder og vasker altanen slik at den er klar for nytt gulv og nye planter. Mannen sager og spikerer i garderobeskapet vårt sånn at vi kan få plass til å henge jakker der. Da vi flyttet inn var det bare hyller over hele skapet.
Kl. 15 blir vaskekjelleren vår, så da skal det vaskes klær for harde livet
Fra mobil.