Felles skravle 2015

Får ikke sove...

♡ Februar 2015 ♡

Får ikke sove...

♡ Februar 2015 ♡
Kjedelig! Vi har sett siste episode av Shetland og skal legge oss straks. Merker vi blir sein i seng hver eneste kveld når vi begge har sommerferie.

Du har vel kanskje sovnet nå, du? :D

Fra mobil.

Kjedelig! Vi har sett siste episode av Shetland og skal legge oss straks. Merker vi blir sein i seng hver eneste kveld når vi begge har sommerferie.

Du har vel kanskje sovnet nå, du? :D

Fra mobil.
Nei, jeg har overhode ikke sovnet :p Mannen derimot, sovnet for en time siden! Han har jo begynt å jobbe igjen :p

♡ Februar 2015 ♡

Nei, jeg har overhode ikke sovnet :p Mannen derimot, sovnet for en time siden! Han har jo begynt å jobbe igjen :p

♡ Februar 2015 ♡
Ble det seint i gå? :P

Jeg fikk heller ikke sove! Jeg sovnet rundt 4-halv 5. Så i dag er jeg TRØTT!
Håper du kunne sove litt lenge på morgenen da! I dag slet jeg med å stå opp etter 8 timer, så søvnbehovet er littegranne større enn til vanlig her.

Fra mobil.

Håper du kunne sove litt lenge på morgenen da! I dag slet jeg med å stå opp etter 8 timer, så søvnbehovet er littegranne større enn til vanlig her.

Fra mobil.
Det er vel det jeg merker mest forskjell på. Trenger ekstremt mye søvn

♡ Februar 2015 ♡

Fra mobil.
Ja, jeg sov bort HELE fredagen og lørdagen. Lå rett ut og var helt skutt! Så jeg trenger en del søvn jeg også :p Jeg måtte opp halv åtte for å dra på jobb. Så det var tungt :)

Ja, jeg sov bort HELE fredagen og lørdagen. Lå rett ut og var helt skutt! Så jeg trenger en del søvn jeg også :p Jeg måtte opp halv åtte for å dra på jobb. Så det var tungt :)
Halv 8...
Nå ble jeg misunnelig. .
Her ringte klokken 6

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gikk det bra på jobb i dag? :)

♡ Februar 2015 ♡
Akkurat når vi la oss i går kveld braket det løs.
Fikk redd unge i sengen, og redd hund nedenfor.
Og der ble de noen timer.
Klarer ikke sove da.
Hadde i det minste noe å skylde på for at jeg var trøtt :P

Akkurat når vi la oss i går kveld braket det løs.
Fikk redd unge i sengen, og redd hund nedenfor.
Og der ble de noen timer.
Klarer ikke sove da.
Hadde i det minste noe å skylde på for at jeg var trøtt :P

Er ikke det typisk da? :p

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp