Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
ÅhNå står kanelbollene i ovnen og det begynner å lukte veldig godt
♡ Februar 2015 ♡
♡02.03.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅhNå står kanelbollene i ovnen og det begynner å lukte veldig godt
♡ Februar 2015 ♡
Velkommen skal du væreJeg kommer!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Kjedelig! Vi har sett siste episode av Shetland og skal legge oss straks. Merker vi blir sein i seng hver eneste kveld når vi begge har sommerferie.Får ikke sove...
♡ Februar 2015 ♡
Nei, jeg har overhode ikke sovnetKjedelig! Vi har sett siste episode av Shetland og skal legge oss straks. Merker vi blir sein i seng hver eneste kveld når vi begge har sommerferie.
Du har vel kanskje sovnet nå, du?
Fra mobil.
Ble det seint i gå?Nei, jeg har overhode ikke sovnetMannen derimot, sovnet for en time siden! Han har jo begynt å jobbe igjen
♡ Februar 2015 ♡
Det er helt forferdelig å ligge å vri seg halve natten!Sovna sånn rundt halv tre
♡ Februar 2015 ♡
Jaa, kjente jeg bare ble mer og mer varmDet er helt forferdelig å ligge å vri seg halve natten!
Jeg fikk heller ikke sove! Jeg sovnet rundt 4-halv 5. Så i dag er jeg TRØTT!Sovna sånn rundt halv tre
♡ Februar 2015 ♡
Huff, det er så kjedelig!Jeg fikk heller ikke sove! Jeg sovnet rundt 4-halv 5. Så i dag er jeg TRØTT!
Håper du kunne sove litt lenge på morgenen da! I dag slet jeg med å stå opp etter 8 timer, så søvnbehovet er littegranne større enn til vanlig her.Jeg fikk heller ikke sove! Jeg sovnet rundt 4-halv 5. Så i dag er jeg TRØTT!
Det er vel det jeg merker mest forskjell på. Trenger ekstremt mye søvnHåper du kunne sove litt lenge på morgenen da! I dag slet jeg med å stå opp etter 8 timer, så søvnbehovet er littegranne større enn til vanlig her.
Fra mobil.
Ja, jeg sov bort HELE fredagen og lørdagen. Lå rett ut og var helt skutt! Så jeg trenger en del søvn jeg ogsåHåper du kunne sove litt lenge på morgenen da! I dag slet jeg med å stå opp etter 8 timer, så søvnbehovet er littegranne større enn til vanlig her.
Fra mobil.
Halv 8...Ja, jeg sov bort HELE fredagen og lørdagen. Lå rett ut og var helt skutt! Så jeg trenger en del søvn jeg ogsåJeg måtte opp halv åtte for å dra på jobb. Så det var tungt
![]()
Gikk det bra på jobb i dag?Halv 8...
Nå ble jeg misunnelig. .
Her ringte klokken 6
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Akkurat når vi la oss i går kveld braket det løs.Gikk det bra på jobb i dag?
♡ Februar 2015 ♡
Er ikke det typisk da?Akkurat når vi la oss i går kveld braket det løs.
Fikk redd unge i sengen, og redd hund nedenfor.
Og der ble de noen timer.
Klarer ikke sove da.
Hadde i det minste noe å skylde på for at jeg var trøtt
Wah...og jeg som synes halv åtte er umenneskelig. Men det blir vel snudd på hodet når jeg får ut babyen om noen månederHalv 8...
Nå ble jeg misunnelig. .
Her ringte klokken 6
Jeg skal være på jobb kl 8Wah...og jeg som synes halv åtte er umenneskelig. Men det blir vel snudd på hodet når jeg får ut babyen om noen måneder![]()