Molly
Med lille spira i magen <3
SÅ FLINK!Skryteinnlegg: Jeg så at det var flere som skravlet her inne i sted, men istedenfor å sette meg ned med dataen, gikk jeg heller en tur på 30 minutter. Så stolt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ FLINK!Skryteinnlegg: Jeg så at det var flere som skravlet her inne i sted, men istedenfor å sette meg ned med dataen, gikk jeg heller en tur på 30 minutter. Så stolt![]()
Jeg trodde man bare hadde lov til å stå på et terminforum? Slik som på FS, du kan ikke i en overgang engang stå på lista der samtidig med at du setter deg på lista til et terminforum.... Høre med Tamara?Men du som er slik tilgangsansvarlig, kan jeg spørre deg om noe?
Begge de to gruppene vi få hemmelig forum etterhvert.
Kan jeg være med i begge eller er det begrenset til at jeg må velge en?
Vi har noen som har termin i januar eller mars inne hos oss, så trodde man kunne være med i to.Jeg trodde man bare hadde lov til å stå på et terminforum? Slik som på FS, du kan ikke i en overgang engang stå på lista der samtidig med at du setter deg på lista til et terminforum.... Høre med Tamara?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Så flink du erSkryteinnlegg: Jeg så at det var flere som skravlet her inne i sted, men istedenfor å sette meg ned med dataen, gikk jeg heller en tur på 30 minutter. Så stolt![]()
Skal du forlate ossJeg svarer for henneDu kan være med i begge, men da må du oppfylle kriteriene om antall innlegg og stå på terminlisten på begge forumene. Jeg har fått termin 2. feb etter tidlig ul, og vurderer litt om jeg skal henge litt på januar også, selv om jeg mest sannsynlig går over, siden det er førstemann.
Nehei! Bare snike litt på januar, men venter til det til etter oul, For all de kan det hende jeg blir flyttet tilbake, og får termin seinere i februarSkal du forlate oss
♡ Februar 2015 ♡
Velkommen til å henge på januar også <3Nehei! Bare snike litt på januar, men venter til det til etter oul, For all de kan det hende jeg blir flyttet tilbake, og får termin seinere i februar![]()
God tur! Du er flinkDa stikker jeg og går meg en tur![]()
Tror du kan være på to. Vet det er vertfall ei eller to på januar som har både januar benderen og desember benderen og henger i begge forumene. Men jeg er ikke helt sikker!Jeg trodde man bare hadde lov til å stå på et terminforum? Slik som på FS, du kan ikke i en overgang engang stå på lista der samtidig med at du setter deg på lista til et terminforum.... Høre med Tamara?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Det håper jeg du blirNehei! Bare snike litt på januar, men venter til det til etter oul, For all de kan det hende jeg blir flyttet tilbake, og får termin seinere i februar![]()
God tur! Du er flink![]()
Tur er tur, og da er man flinkere enn om man sitter i sofaenBle bare en liten tur, og ikke sikker på om jeg er så veldig flink.
Hunden må ut før vi legger oss uansett hvor flink vi er eller ikke![]()
Du har hvertfall vært uteBle bare en liten tur, og ikke sikker på om jeg er så veldig flink.
Hunden må ut før vi legger oss uansett hvor flink vi er eller ikke![]()
Nope, det er fryktelig dårlig! Vi skal se rizzoli and isles.. Helger er veldig dårlig tv dagerGawd, det er ingenting å se på tv nå, så blir nødt til å se på "Dancer with tiny legs" på TLC.![]()
Hva er Rizzoli and isles? Det går masse filmer, men de er jo halvveis nå. Blir vel til at vi kobler opp nrk nett-tv etter hvertNope, det er fryktelig dårlig! Vi skal se rizzoli and isles.. Helger er veldig dårlig tv dager
♡ Februar 2015 ♡
Det er enda en politiserieHva er Rizzoli and isles? Det går masse filmer, men de er jo halvveis nå. Blir vel til at vi kobler opp nrk nett-tv etter hvert![]()
Politiserier er gøye, da! Vi har sett på krimserien "Shetland" på nrk, som vi liker veldig godt. Bare så dumt at det kun er 4 episoderDet er enda en politiserie
♡ Februar 2015 ♡
Å, det er kjedelig! På Netflix har de en serie som heter The Killing, verdt å sePolitiserier er gøye, da! Vi har sett på krimserien "Shetland" på nrk, som vi liker veldig godt. Bare så dumt at det kun er 4 episoder![]()