Ja, det var lurtKanskje jeg må lage en egen ticker med nedtelling til UL når jeg får time![]()
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var lurtKanskje jeg må lage en egen ticker med nedtelling til UL når jeg får time![]()
Ja det må du joKanskje jeg må lage en egen ticker med nedtelling til UL når jeg får time![]()
Da var middagen klarNammi.
Spist for lenge siden, vi.
Pannekaker med soppfyll.
Hva spiser dere?
Er alene ikveld. Ble krydret kyllingwok med pasta i en god marinadeHva har du lagd?
♡ Februar 2015 ♡
Ja, det var lurtSkal du lage deg dagbok på mars/april?
♡ Februar 2015 ♡
Er alene ikveld. Ble krydret kyllingwok med pasta i en god marinadeLettvindt når jeg er alene!
Har du født før eller etter tiden med de andre?Først må jeg bestemme meg på om jeg ønsker å være på mars eller april.
Så må jeg se et hjerte banke.
Deretter tror jeg jeg kommer til å sende en PM til moderator og få min dagbok flyttet
NamEr alene ikveld. Ble krydret kyllingwok med pasta i en god marinadeLettvindt når jeg er alene!
Har du født før eller etter tiden med de andre?![]()
Uffda, men godt du har planlagt KS denne gangen da. Da kommer jo lille spira i marsFørste kom på termin (komplisert fødsel) , andre kom 13 dager før (akutt KS).
Skal ha planlagt KS denne gang og det er vel en 1-2 uker før termin...
Uffda, men godt du har planlagt KS denne gangen da. Da kommer jo lille spira i mars![]()
Ja det skjønner jegDet stemmer, men når man er i den heldige situasjonen at man har termin rundt månedskifte så kan man egentlig velge litt ut av folkene og stemningen på forumene man står mellom så jeg ser litt an
Akkurat nå er jeg mest på mars, men det er mest fordi det foreløpig ikke er så mange på april og litt dødt der..
Ja det skjønner jegDu kan jo henge litt på begge også
![]()
Jeg svarer for henneMen du som er slik tilgangsansvarlig, kan jeg spørre deg om noe?
Begge de to gruppene vi få hemmelig forum etterhvert.
Kan jeg være med i begge eller er det begrenset til at jeg må velge en?
Skryteinnlegg: Jeg så at det var flere som skravlet her inne i sted, men istedenfor å sette meg ned med dataen, gikk jeg heller en tur på 30 minutter. Så stolt![]()
Jeg svarer for henneDu kan være med i begge, men da må du oppfylle kriteriene om antall innlegg og stå på terminlisten på begge forumene. Jeg har fått termin 2. feb etter tidlig ul, og vurderer litt om jeg skal henge litt på januar også, selv om jeg mest sannsynlig går over, siden det er førstemann.
Så du fikk svarJa selvfølgelig.
Men det blir ikke før tidligst etter UL.
Vil ikke sette meg opp på terminliste før det