Felles skravle 2015

Da var middagen klar :D Nammi.

Først må jeg bestemme meg på om jeg ønsker å være på mars eller april.
Så må jeg se et hjerte banke.
Deretter tror jeg jeg kommer til å sende en PM til moderator og få min dagbok flyttet
Har du født før eller etter tiden med de andre? :)

Første kom på termin (komplisert fødsel) , andre kom 13 dager før (akutt KS).
Skal ha planlagt KS denne gang og det er vel en 1-2 uker før termin...
Uffda, men godt du har planlagt KS denne gangen da. Da kommer jo lille spira i mars :D

Uffda, men godt du har planlagt KS denne gangen da. Da kommer jo lille spira i mars :D

Det stemmer, men når man er i den heldige situasjonen at man har termin rundt månedskifte så kan man egentlig velge litt ut av folkene og stemningen på forumene man står mellom så jeg ser litt an :P
Akkurat nå er jeg mest på mars, men det er mest fordi det foreløpig ikke er så mange på april og litt dødt der..

Det stemmer, men når man er i den heldige situasjonen at man har termin rundt månedskifte så kan man egentlig velge litt ut av folkene og stemningen på forumene man står mellom så jeg ser litt an :p
Akkurat nå er jeg mest på mars, men det er mest fordi det foreløpig ikke er så mange på april og litt dødt der..
Ja det skjønner jeg :) Du kan jo henge litt på begge også :D

Men du som er slik tilgangsansvarlig, kan jeg spørre deg om noe?
Begge de to gruppene vi få hemmelig forum etterhvert.
Kan jeg være med i begge eller er det begrenset til at jeg må velge en?
Jeg svarer for henne ;) Du kan være med i begge, men da må du oppfylle kriteriene om antall innlegg og stå på terminlisten på begge forumene. Jeg har fått termin 2. feb etter tidlig ul, og vurderer litt om jeg skal henge litt på januar også, selv om jeg mest sannsynlig går over, siden det er førstemann.

Skryteinnlegg: Jeg så at det var flere som skravlet her inne i sted, men istedenfor å sette meg ned med dataen, gikk jeg heller en tur på 30 minutter. Så stolt :P

Jeg svarer for henne ;) Du kan være med i begge, men da må du oppfylle kriteriene om antall innlegg og stå på terminlisten på begge forumene. Jeg har fått termin 2. feb etter tidlig ul, og vurderer litt om jeg skal henge litt på januar også, selv om jeg mest sannsynlig går over, siden det er førstemann.

Ja selvfølgelig.
Men det blir ikke før tidligst etter UL.
Vil ikke sette meg opp på terminliste før det

Back
Topp