Felles skravle 2015

En dag. en dag, så er det ferie!!!

Og dagen innledes med blodprøver hos gyn siden det er dag 2. Så får gyn resultatene før timen min 10 dager senere.

En dag. en dag, så er det ferie!!!

Og dagen innledes med blodprøver hos gyn siden det er dag 2. Så får gyn resultatene før timen min 10 dager senere.
Lykke til.
Hsr også siste dag på jobb før ferie i morgen + at mannen og gutren kommer hjem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Også mye kvalm:( tar igså mer enn gjerne imot tips:)

♡02.03.2015♡
Spis og drikk nok væske. Ofte blir kvalmen værre om du blir sulten. Jeg synes det funker med vann og melk. For noen funker også seaband som du kjøper på apoteket.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

åhh, sånne hjelpere....

Her i huset har vi FERIE!

(og en treåring som ikke forstår forskjellen på å HA ferie og og DRA PÅ ferie, og derfor ikke vil legge seg, for hun skal jo på ferie!!! Vi drar 15. juli.....)

åhh, sånne hjelpere....

(og en treåring som ikke forstår forskjellen på å HA ferie og og DRA PÅ ferie, og derfor ikke vil legge seg, for hun skal jo på ferie!!! Vi drar 15. juli.....)

Hahaha... Så søt.

*Taster på app på padda*

åhh, sånne hjelpere....

Haha, fantastisk! :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Ser dere fotball kampen da? :) Hvem eier dere på?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen. Lørdag. Ferie. Varmt ute. Ikke sol, men deilig temp. Det slår meg at å friste ungene med bading mens jeg blør ikke er sånn supersmart, men de kommer jo bare til å stikke tåa uti uansett, og det kan jeg også gjøre, og vasse også, selv om jeg ikke vil bade, og selv om jeg faktisk dessverreh ar kommet på at jeg faktisk ikke har en bikii som passer. joda, jeg har bikinibukser som passer, det er ikke problemet (utover at jeg må ta bikinilinja. Men greia er at jeg ikke har en bikinitopp som passer lenger... Det er dog ikke problematisk slik vi skal bade i dag. tipper det bare er leggene som blir våte, max...

Hvis det bare er tær som skal bli våte gjør det ingenting at toppen ikke passer. Du må i alle fall få skaffet deg en bikinioverdel innen dere reiser på ferie!

Jeg har endelig fått sjokomelk til frokost, som jeg har hatt lyst på i en uke nå! Er på ferie og denne gangen var det både melk og sjokoladepulver igjen til vi kom til frokost her på hotellet :)

Nå er det ut for å kjøpe aloe vera og vann. Mannen glemte å smøre seg på leggene i går, og i dag kan han knapt gå og må holde seg inne på rommet hele dagen :(

Fra mobil.

Jeg skal skaffe bikini til uka, tenker jeg. Ikke at jeg kommer til å trenge den i dyreparken (vi har ikke bestilt bill til badeland, våre unger er ikke glade i å bade mye, egentlig) men håper på et par varme dager hos svigermor, og helst en badetur.

Men dagens dypp av tær er neppe noe som trenger bikini, nei. Det er jo ikke sol engang!

Da har du heldigvis ingen hastverk med å skaffe en. Her er jeg bare glad for at bikinien jeg kjøpte i fjor, fortsatt passer.

Fra mobil.

Back
Topp