Få ungene i seng... De er visst i feriemodus. Det er bare det at vi har ei uke igjen før ferien...Hva er deres planer for i kveld?
Her står kylling i ovnen og koser seg.
Blir mat og sløving forran TV'n
Sent from my iPad using BV Forum
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Få ungene i seng... De er visst i feriemodus. Det er bare det at vi har ei uke igjen før ferien...Hva er deres planer for i kveld?
Her står kylling i ovnen og koser seg.
Blir mat og sløving forran TV'n
Sent from my iPad using BV Forum
Hvordan er benet og magen?Titt teiNå er klokken snart 21. Enda en dag i byen over. En dag igjen i byen, så drar vi videre litt utforbi byen
Til noen slektninger av meg
Gleder meg!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Benet er helt fintHvordan er benet og magen?![]()
Februar 2015
![]()
Ja, det har ejg også hørt fra folk som har vært der nedeBenet er helt fintVar redd det skulle stivne til over natta (så litt flaks kan jeg ha, hihi). Magen er fortsatt rar. Har komt på do litt igår da (phew). Men er jo ikke helt sånn det skal være. Men har jo vært hard i magen siden jeg ble gravid. Så hjelper vel ikke med loff og pomfri hver dag. Det går seriøst ikke ann å få tak i grovt brød her. Vi var på butikken nå å handla grove rundstykker trodde vi. Men neida.. når vi skjærte i de var de hvite som loff inni!
Benet er helt fintVar redd det skulle stivne til over natta (så litt flaks kan jeg ha, hihi). Magen er fortsatt rar. Har komt på do litt igår da (phew). Men er jo ikke helt sånn det skal være. Men har jo vært hard i magen siden jeg ble gravid. Så hjelper vel ikke med loff og pomfri hver dag. Det går seriøst ikke ann å få tak i grovt brød her. Vi var på butikken nå å handla grove rundstykker trodde vi. Men neida.. når vi skjærte i de var de hvite som loff inni!
Luksus! Går bare fint med megFerie i 5 ukerDeilig
går det bra med dere?
Oh yes, spesielt siden vi nå skal tilbringe tid med svigerfamilien, litt alenetid er ikke å forakte innimellom kjenner jeg.9 dager med besøk er nok ja.
Jeg vet ikke om dere husker men nesten det samme skjedde for noen år siden og! Bare det var ute i barnehagen og det var en hoppestrikk. Men han døde ikke. Hjerneskadet og multitahandikappet!
Februar 2015
![]()
God ferieFerie i 5 ukerDeilig
går det bra med dere?
Sitter på flyplassen i Venezia og venter på buss videre til SloveniaFerie i 5 ukerDeilig
går det bra med dere?
Takk! Jeg får gjøre detGå på et apotek og kjøp lactulose.Det setter i gang tarmen og er helt trygt når du er gravid. Eller så får du mose svisker til "grøt" og spise flere ganger om dagen.
*Taster på app på mobilen*
Har ingen planer. Må vel egentlig finne meg en sommer jobb. Så her blir det kun små turer til Tusenfryd og Lillehammer.Sitter på flyplassen i Venezia og venter på buss videre til SloveniaHer er livet bra!
God ferie da! Har dere noen planer?
Fra mobil.
Kos dereSitter på flyplassen i Venezia og venter på buss videre til SloveniaHer er livet bra!
God ferie da! Har dere noen planer?
Fra mobil.
Ja, det er det!Utrolig lite liv her om dagen.
Hvordan går det med dere?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Går bra her.Ja, det er det!
Med meg går det bare fintOmtrent flytta inn på jobben, men slikt blir det penger av
Alt fint med deg og dine og?
Februar 2015
![]()