Felles skravle 2015

3 dagen på rad uten nett og dårlig mobilt bredbånd gjør Anonym fraværende og lei...

Sent from my iPad using BV Forum

I morge drar besøket vårt, 9 dager med besøk er i grunn nok. Gleder meg til en dag alene med familien min før vi drar på ferie med hele svigerfamilien.

9 dager med besøk er nok ja.

Pga kvelning av tau på ryggsekk hørte jeg på radioen i dag :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja, hva er greia med det? Klarer ikke å forstå hvordan han kan dø av det og ikke ha klart å rope om hjelp? Eller at de ansatte ikke har fått det med seg på "så lang tid". Jeg skjønner jo at det er umulig å se alle barna hvert eneste minutter, det er jo så få voksne i forhold til barn på "store barn", men barna skal jo ikke dø i barnehagen! Ja, det var en ulykke, men jeg stiller meg allikevel spørsmålet om HVORDAN skjedde dette egentig?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Ulykker skjer, dessverre. Men hvordan det er mulig? Aner ikke. De skal jo egentlig ha såpass oversikt, selv på storbarn, men reelt sett: alle er ute, det er jo fint vær her for tiden. En må på do, så han går inn, de som ikke bruker bleier går selv, uten å følges. Og ingen har helt kontroll på klokka, har han vært der lenge. For lenge...

Ulykker skjer, dessverre. Men hvordan det er mulig? Aner ikke. De skal jo egentlig ha såpass oversikt, selv på storbarn, men reelt sett: alle er ute, det er jo fint vær her for tiden. En må på do, så han går inn, de som ikke bruker bleier går selv, uten å følges. Og ingen har helt kontroll på klokka, har han vært der lenge. For lenge...
Huff!! Ææææææ! Jeg blir frustrert og sint! Man skal ikke hente døde barn i barnehagen. Selv om ulykker dessverre skjer så skal man ikke det!! :(

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg vet ikke om dere husker men nesten det samme skjedde for noen år siden og! Bare det var ute i barnehagen og det var en hoppestrikk. Men han døde ikke. Hjerneskadet og multitahandikappet!

❤️Februar 2015❤️

Jeg vet ikke om dere husker men nesten det samme skjedde for noen år siden og! Bare det var ute i barnehagen og det var en hoppestrikk. Men han døde ikke. Hjerneskadet og multitahandikappet!

❤️Februar 2015❤️
Forferdelig! Virkelig!!
Det var jo dette barnet som hang fast i snora på persienne eller rullgardin også:(

♡Jente 05.07.2013♡

Huff!! Ææææææ! Jeg blir frustrert og sint! Man skal ikke hente døde barn i barnehagen. Selv om ulykker dessverre skjer så skal man ikke det!! :(

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg vet jo ikke om det var det som skjedde, bare et forslag til hvordan ting kan skje.

Dog, jeg aner ikke. Virkelig ikke. Det sirkulerer en del voksne i nbhngn mine går i, og jeg tror at det stort sett er en inne også, i alle fall sånn ni 11-tiden, de lager jo til mat.

❤️Februar 2015❤️

Jepp, det husker jeg veldig godt. Minnes jevnlig på det, da han tidvis figurerer i lokalavisa, og jeg har venner på fb som er venner med dem, og deler statuser til tider.

Jeg vet jo ikke om det var det som skjedde, bare et forslag til hvordan ting kan skje.

Dog, jeg aner ikke. Virkelig ikke. Det sirkulerer en del voksne i nbhngn mine går i, og jeg tror at det stort sett er en inne også, i alle fall sånn ni 11-tiden, de lager jo til mat.
Joda, jeg skjønner! Det var jo forslag og spekulasjon jeg ba om..
Hva er nbhngn?
Det er virkelig tragisk. Håper vi får et svar etterhvert på hva som kan ha skjedd.

♡Jente 05.07.2013♡

det er bhg, altså barnehage, skrevet med et tastatur med ødelagt n-tast, som ikke vil, og når den først vil, VIRKLEIG kommer med dem uten styring...

det er bhg, altså barnehage, skrevet med et tastatur med ødelagt n-tast, som ikke vil, og når den først vil, VIRKLEIG kommer med dem uten styring...
Hehehe, det skal ikke alltid være så lett med disse tastaturene :p

♡Jente 05.07.2013♡

Hva er deres planer for i kveld?

Her står kylling i ovnen og koser seg.
Blir mat og sløving forran TV'n

Sent from my iPad using BV Forum
Så deilig :) Her er det siste nattevakt som står for tur. Håper det blir like rolig i natt :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp