Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror mange har tatt en liten BV sommerferieDet er så stille her om dagen, men gøy å se at dere er her likevel![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Skal dere på sydentur ?Har vært veldig stille her, typisk at det skjer nå som jeg endelig har hatt tid til å skravle masse![]()
Jeg reiser på ferie på mandag, så da blir det kanskje stille fra min side. Man vet dog aldri, med wifi på rommet, er det fort gjort å sjekke BV-appen i tide og utide.
Ihvertfall sørover. Slovenia og Kroatia. Kroatia er vel kanskje litt sydenland?Skal dere på sydentur ?
Februar 2015
Taster på appen![]()
Ja, det vil jeg kalle detIhvertfall sørover. Slovenia og Kroatia. Kroatia er vel kanskje litt sydenland?
Ferdig med ferien. Full jobbing i sommerHei! Har alle tatt ferie?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Åååhh. Det er så vondt.. hold bene høyt, litt paracet... gi den 3 dager å benet er nesten som nyttI tillegg til at jeg klarte å tråkke over i dag på treningen. Gikk fint når vi gikk i dag, men nå når jeg har hatt den i ro en stund er det kjempe vondt. Det er så typisk meg at jeg bare må le av det. Bedre å le enn å gråte!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Huff, så utrolig kjedeligI tillegg til at jeg klarte å tråkke over i dag på treningen. Gikk fint når vi gikk i dag, men nå når jeg har hatt den i ro en stund er det kjempe vondt. Det er så typisk meg at jeg bare må le av det. Bedre å le enn å gråte!
I kveld er jeg evig takknemlig for at jeg fikk legge begge ungene mine. At jeg fikk gi dem en klem, og si at jeg er glad i dem. Tankene gikk til dem som ikke fikk det. Det er så gruelig nært, når et barn midt mellom mine i alder, ikke får legge seg i senga si, i byen min, i kveld.
Jeg har fortsatt vondt av den nyheten i dag. UffJeg har fortsatt vondt av den nyheten i dag.
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, håper den bare er kraftig slått! Når skal dere hjem igjen?Takk dere! Der er jo så kjedelig når en er på ferieFoten er kjempe vond nå.. ettersom jeg har hatt den i ro. Håper den blir bedre om jeg går på den
Det om den stakkars lille gutten i Ålesund?Jeg har fortsatt vondt av den nyheten i dag.
Sent from my iPad using BV Forum
JaDet om den stakkars lille gutten i Ålesund?
Februar 2015
Taster på appen![]()