Felles skravle 2015

Det er så stille her om dagen, men gøy å se at dere er her likevel :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Det er så stille her om dagen, men gøy å se at dere er her likevel :D

♡Jente 05.07.2013♡
Tror mange har tatt en liten BV sommerferie :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Har vært veldig stille her, typisk at det skjer nå som jeg endelig har hatt tid til å skravle masse :P

Jeg reiser på ferie på mandag, så da blir det kanskje stille fra min side. Man vet dog aldri, med wifi på rommet, er det fort gjort å sjekke BV-appen i tide og utide.

Har vært veldig stille her, typisk at det skjer nå som jeg endelig har hatt tid til å skravle masse :P

Jeg reiser på ferie på mandag, så da blir det kanskje stille fra min side. Man vet dog aldri, med wifi på rommet, er det fort gjort å sjekke BV-appen i tide og utide.
Skal dere på sydentur ? :)

❤️Februar 2015❤️

Ihvertfall sørover. Slovenia og Kroatia. Kroatia er vel kanskje litt sydenland?
Ja, det vil jeg kalle det :) aldri vært der, men synes det ser så flott ut der!

❤️Februar 2015❤️

Nå har visst fredagskvelden startet og batteriet er snart tomt.

♡Jente 05.07.2013♡

Hei! Har alle tatt ferie?

♡Jente 05.07.2013♡
Ferdig med ferien. Full jobbing i sommer :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I kveld er jeg evig takknemlig for at jeg fikk legge begge ungene mine. At jeg fikk gi dem en klem, og si at jeg er glad i dem. Tankene gikk til dem som ikke fikk det. Det er så gruelig nært, når et barn midt mellom mine i alder, ikke får legge seg i senga si, i byen min, i kveld.

Nå ligger jeg på hotellet alene. Mens de andre koser seg i storbyen. Har vært så vond i magen de siste dagene. Og har ikke vært på do på flere dager :( I dag ble jeg så dårlig at jeg spøy fire ganger. Så nå ligger jeg her å gomler på svisker... Men det hjelper ikke!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I tillegg til at jeg klarte å tråkke over i dag på treningen. Gikk fint når vi gikk i dag, men nå når jeg har hatt den i ro en stund er det kjempe vondt. Det er så typisk meg at jeg bare må le av det. Bedre å le enn å gråte!

Nyter livet på hytta:) er ikke feil at været er så fint heller;) håper alle får en nydelig helg! ImageUploadedByBV Forum1403898496.613812.jpg

Trykker på appen

I tillegg til at jeg klarte å tråkke over i dag på treningen. Gikk fint når vi gikk i dag, men nå når jeg har hatt den i ro en stund er det kjempe vondt. Det er så typisk meg at jeg bare må le av det. Bedre å le enn å gråte!

Åååhh. Det er så vondt.. hold bene høyt, litt paracet... gi den 3 dager å benet er nesten som nytt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, så utrolig kjedelig :( Håper virkelig du blir bedre i både mage og ben :)

❤️Februar 2015❤️

Takk dere! Der er jo så kjedelig når en er på ferie :( Foten er kjempe vond nå.. ettersom jeg har hatt den i ro. Håper den blir bedre om jeg går på den :)

I kveld er jeg evig takknemlig for at jeg fikk legge begge ungene mine. At jeg fikk gi dem en klem, og si at jeg er glad i dem. Tankene gikk til dem som ikke fikk det. Det er så gruelig nært, når et barn midt mellom mine i alder, ikke får legge seg i senga si, i byen min, i kveld.

:Heartred Jeg har fortsatt vondt av den nyheten i dag. :(

Sent from my iPad using BV Forum

Takk dere! Der er jo så kjedelig når en er på ferie :( Foten er kjempe vond nå.. ettersom jeg har hatt den i ro. Håper den blir bedre om jeg går på den :)

Ja, håper den bare er kraftig slått! Når skal dere hjem igjen? :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp