Felles skravle 2015

Hei jenter :)
Hvordan går det med det dere? Har hatt en liten forums pause. ble litt for mye med alle som ble gravide og takle dette som har skjedd. så da måtte jeg bare vekk, og fokusere på noe annet... men i dag kom tanta, så nå sikter vi på april eller mai :) 14 dager igjen til forhåpentligvis utredningen starter :)

Huff... det sjønner jeg godt. Håper du har lykken med deg neste gang å at alt går som det skal :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Rydder i skapet og skulle prøve på shortsen jeg kjøpte til ferien i fjor. Hadde ikke sjans til å få den igjen! Når jeg dro den sammen alt jeg kunne, var det minst 5 cm igjen til den kunne lukkes.

Ser ut som om jeg må ha litt nye sommerklær, men det er jo ikke helt nødvendig med mammaklærne ennå, så må kjøpe alt i en str større enn jeg vanligvis bruker. Nå er jeg bare blitt småfeit:P

Fra mobil.
Du kan feste en hårstrikk i hullet der knappen skal inn og hekte strikken rundt knappen. Veldig smart ;)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg skal ha seinvakt i dag for første gsng på lenge! Og jeg som omtrent sovner 17.00 :p Husker når venninna mi som jeg jobber med var gravid hadde senvakt, plutselig fant vi hun sittende og sovende på vaktrommet stakkars :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg skal ha seinvakt i dag for første gsng på lenge! Og jeg som omtrent sovner 17.00 :p Husker når venninna mi som jeg jobber med var gravid hadde senvakt, plutselig fant vi hun sittende og sovende på vaktrommet stakkars :p

❤️Februar 2015❤️

Får ikke håpe at det skjer med deg! :P Du får oppdatere oss underveis om hvordan det går :)

❤️Februar 2015❤️

Får ikke håpe at det skjer med deg! :P Du får oppdatere oss underveis om hvordan det går :)
Ja da vet vi at du har noe å holde deg våken med. Vært super trøtt her også de siste dagene. Litt små forkjølet her.

Ja da vet vi at du har noe å holde deg våken med. Vært super trøtt her også de siste dagene. Litt små forkjølet her.

Typisk at man blir småsyk når sommeren kommer! Har du ferie eller jobber du nå?

Nettopp hatt ferie. Ble syk på fredag, å sitter fortsatt godt i kroppen. :/

Det er jo nesten en uke siden! Har du måttet være hjemme, eller går du på jobb og hangler?

Det går ganske bra :) Problemet nå er at magen min rett og slett strutter. Det er så rart for det er ikke mye baby der. Men måtte gå opp en str i arbeidsuniformen overdel

❤️Februar 2015❤️

Det er jo nesten en uke siden! Har du måttet være hjemme, eller går du på jobb og hangler?
Gått en og en halv dag å hanglet. For hjem i går kl 12 greide ikke mer da. I dag har jeg vært kvalm også. Usikker på om det er influensa eller ikke... men er helt tett i nesa, hodepine og ekstra surrete. :) skal ha arbeidshelg så håper jeg blir frisk i morgen, har fri da.

Det går ganske bra :) Problemet nå er at magen min rett og slett strutter. Det er så rart for det er ikke mye baby der. Men måtte gå opp en str i arbeidsuniformen overdel

❤️Februar 2015❤️

Ser på tickeren din at den er justert til 8 uker! Wow, kun 3 dager mellom oss nå :D

Er det såpass at de på jobben vil kunne mistenke noe? Jeg har også problemer med klær, og det hjelper heller ikke at jeg har lagt på meg noen kilo mens vi prøvde.

Ser på tickeren din at den er justert til 8 uker! Wow, kun 3 dager mellom oss nå :D

Er det såpass at de på jobben vil kunne mistenke noe? Jeg har også problemer med klær, og det hjelper heller ikke at jeg har lagt på meg noen kilo mens vi prøvde.
Jeg har ikke lagt på meg noe i kilo etter jeg ble gravid hvertfall.. Jaa, jeg ble jo satt frem på ul :D men om de mistenker noe? Nja, de har ikle sagt noe :p

❤️Februar 2015❤️

Gått en og en halv dag å hanglet. For hjem i går kl 12 greide ikke mer da. I dag har jeg vært kvalm også. Usikker på om det er influensa eller ikke... men er helt tett i nesa, hodepine og ekstra surrete. :) skal ha arbeidshelg så håper jeg blir frisk i morgen, har fri da.

Det er forferdelig å være slik. Man føler seg helt ødelagt. Håper at du blir frisk i løpet av morgendagen, for jobbing i hele helgen kan ikke være bra for en som er syk!

Jeg har ikke lagt på meg noe i kilo etter jeg ble gravid hvertfall.. Jaa, jeg ble jo satt frem på ul :D men om de mistenker noe? Nja, de har ikle sagt noe :p

❤️Februar 2015❤️

Sikkert kjekkere å bli satt fram enn å bli satt tilbake :P

Det er forferdelig å være slik. Man føler seg helt ødelagt. Håper at du blir frisk i løpet av morgendagen, for jobbing i hele helgen kan ikke være bra for en som er syk!
Nei... håper på bedring. Hodepinen kommer og går... ikke morro at det går utover andre når en er syk...

Sikkert kjekkere å bli satt fram enn å bli satt tilbake :P
Ja, det hadde vært fryktelig kjedelig å dra bakover altså :p deilig å hoppe 3 dager frem :D

❤️Februar 2015❤️

Hei! Har alle tatt ferie?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Hei! Har alle tatt ferie?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Jeg skal ikke ha ferie jeg så jeg skal nok jobbe en stund til :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp