Felles skravle 2015

føler meg ikke så gravid egentlig, har veldig lite symptomer, de to største symptomene er vell tissingen og at jeg er sulten hele tiden :p ja du begynner vell å bli ganske stor du nå, da skjønner jeg at det kan bli tungt ja. 1,5 mnd går fort, da kommer det en mini koffert til verden :D vet dere om det er gutt eller jente? Storlien tur er ikke dumt ;)
Ja den sultfølelsen har vart hele tiden til meg har ganske liten mage da, så tror jeg bærer my innvendig blir en liten gutt her :) vil dere vite kjønn når den tid kommer? :D

Ja den sultfølelsen har vart hele tiden til meg har ganske liten mage da, så tror jeg bærer my innvendig blir en liten gutt her :) vil dere vite kjønn når den tid kommer? :D
Så koselig å se deg! Nå har du vel ikke lenge igjen? :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

En liten gutt ❤️ tnååååw. Har dere tenkt på noe navn?
Jeg skal vite kjønn om det er mulig. Mannen trenger ikke sier han, men når jeg får vite det får han å det :p hihi.

Heia Japan!

Fra mobil.

Japan? :p

❤️Februar 2015❤️

Ser du ikke fotballkamp? Japan-Colombia 1-2. Nå må Japan få inn 2 (!) mål til, sånn at de går videre :D

Fra mobil.

Hei...jeg er sliten.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hei!! Er du våken nå huleboer!?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Storkoser meg på ferie ♥♥ Liten oppdatering: 11 + 4 i dag. Deilig å være i den 12 svangerskapsuka. Formen er kjempe fin. Kvalmen er avtatt helt. Merker bare at jeg tisser veldig ofte. Og blir litt sliten. Men det kan også ha noe med at vi går 7-9timer til dagen. Mye shopping. Mye god mat og gode opplevelser! Hvordan går det med dere? Noe nytt som har sjedd? :)

Ser du ikke fotballkamp? Japan-Colombia 1-2. Nå må Japan få inn 2 (!) mål til, sånn at de går videre :D

Fra mobil.
Ååja, nei, jeg ser ikke fotball :p

❤️Februar 2015❤️

Storkoser meg på ferie ♥♥ Liten oppdatering: 11 + 4 i dag. Deilig å være i den 12 svangerskapsuka. Formen er kjempe fin. Kvalmen er avtatt helt. Merker bare at jeg tisser veldig ofte. Og blir litt sliten. Men det kan også ha noe med at vi går 7-9timer til dagen. Mye shopping. Mye god mat og gode opplevelser! Hvordan går det med dere? Noe nytt som har sjedd? :)

Så koselig <3 Kan tenke meg dere storkoser dere :D Her er det ikle mye nytt hos meg, annet enn ul om 20 min :p

❤️Februar 2015❤️

Hei!! Er du våken nå huleboer!?

Hei Molly! Jeg har kjøpt meg ny telefon. iPhone 5s... Den gamle var iPhone 4 som var ganske knust, så i går drev jeg med masse teite oppdateringer som tok kjempe lang tid. Fikk ikke lagt meg før i 02-tiden. Hadde forresten en privatvisning i går. En dame som hadde tatt kontakt med megler og lurte på hvor det hadde blitt av leiligheten:p tror vi har tre stykker som er interessert nå, to av dem fikser finansiering, så de kan fint vente til visning i august. Dette lover godt :D Jeg savner deg og gleder meg sååååå mye til 21. Juli! Da skal vi jaggu kose oss:D godt å høre at du har det så bra på ferie og at kvalmen har avtatt. Stor klem til deg :)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Ul overstått. Lille spira vår med bankende hjerte, magisk <3 Ble satt frem 3 dager :)

❤️Februar 2015❤️

Ul overstått. Lille spira vår med bankende hjerte, magisk <3 Ble satt frem 3 dager :)

❤️Februar 2015❤️

Ææææ, så fantastisk! Jeg var der i går. Det er noe magisk med det :D

♡Jente 05.07.2013♡

Ææææ, så fantastisk! Jeg var der i går. Det er noe magisk med det :D

♡Jente 05.07.2013♡
Og det blir enda en jente?? Æææ så fantastisk :D Jeg skal tilbake om to uker, han spurte om han skulle sette opp en time til for å se at den vokste bra og sier jo ikke neitakk til det :p

❤️Februar 2015❤️

Hei Molly! Jeg har kjøpt meg ny telefon. iPhone 5s... Den gamle var iPhone 4 som var ganske knust, så i går drev jeg med masse teite oppdateringer som tok kjempe lang tid. Fikk ikke lagt meg før i 02-tiden. Hadde forresten en privatvisning i går. En dame som hadde tatt kontakt med megler og lurte på hvor det hadde blitt av leiligheten:p tror vi har tre stykker som er interessert nå, to av dem fikser finansiering, så de kan fint vente til visning i august. Dette lover godt :D Jeg savner deg og gleder meg sååååå mye til 21. Juli! Da skal vi jaggu kose oss:D godt å høre at du har det så bra på ferie og at kvalmen har avtatt. Stor klem til deg :)

♡Jente 05.07.2013♡
Hihi grattis med ny tlf :D Vi er jo 6t tilbake, så syns det var rart du var våken :P Så bra flere er interessert i leiligheten. Salget går nok kjempe fint skal du se :D Savner deg også! Vi skal få det SÅ gøy!!! :D Det blir kjempe bra! Nå skal jeg ut å jogge. Kl. er 09. Så skal vi på spa :):) Klems

❤️Februar 2015❤️

Ja ja ja :D Fantastisk vennen!!

Back
Topp